My Weekly Dairy #43

08:00

 

 Begin van afgelopen week vond ik het best koud.  En ik ben toch naar buiten geweest, want er stonden afspraken gepland. Ik vond het niet erg om naar buiten te gaan. Even een frisse lucht nemen, is altijd goed. 

I find that weather was cold last week. And I went outside, because there was a few things in my agenda. I didn't find it bad. It is good to take a fresh air outside. 



Ik maak zelf armbanden van kleine kralen en die ik ook verkoop. Om meer bekendheid te krijgen, dacht ik om een keer in een beurs te staan. Dus ging ik op het internet opzoek naar markten en beurzen. Je kunt me ook vinden op het social media; facebook (bykhadija) en instagram (bykhadijaa).

I make braclets of small beads and I sell them. To get more reputation, I thought to sell in a fair or at a market. So I surfed at the internet. You can find me on social media; facebook (bykhadija) and instagram (bykhadijaa). 

 

Op dinsdag was het best koud en eerst was ik niet van plan om naar buiten te gaan. Maar mijn weefdraad was op en dat had ik echt nodig. Voordat ik weg ging, keek ik eerst welke kralen ik in mijn voorraad had. Daar maakte ik een foto van. 

It was very cold on Tuesday and first I did not want to go outside. But my wire was finished and I really needed. Before I went, I looked into my beads stock and made a photo of it.

 

Een Nederlands uitzicht. A Dutch view.


De volgende dag had ik (zoals altijd) een afspraak bij de fysiotherapie. The next day I had (as always) an appointment at the physiotherapy.

 

Donderdag ging ik samen met mijn moeder een cake bakken. Het is een luchtige mandarijnencake en het smaakte lekker. Ik vind het leuk om te bakken.

Thursday was a bake day. My mum and I baked an mandarin cake and it taste good. I like to bake.


Daarna ging ik een blogpost schrijven voor aankomende woensdag. Je kunt het aan de titel zien over wat het gaat.

Then I wrote an blogpost for the next Wednesday. As you can see on the title, you know what about I wrote.


Ik had met een vriendin afgesproken in een cafe in Leiden. We hadden een leuk gesprek en aten onze lunch. Het was goed om haar weer te zien, na een jaar.

I met my friend at a cafe in Leiden. We had chat and eat your lunch. It was nice to see her again after a year.

Hoe was jouw week? How was your week?

Liefs / Love,

Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts