Atlas Argan Company: Arganolie

08:00


Arganolie is populair en veel merken gebruiken arganolie in hun producten. Zelf ben ik gek op Arganolie en gebruik ik het liefst. Als ik een product zie, waarin Argan olie zit. Dan stel ik altijd de vraag, zit er wel echt Arganolie in. Nu heb ik een winkel gevonden, waar ze zelf de zaden persen.

Arganoil is an popular product and a lot of brands use it in their products. I love Arganoil and I love to use it. When I see an product, which has Arganoil in it. I always wondering if the brand used real Arganoil. Now I found a shop, which they squeezes their own Argan seed. 

 Arganzaden groeien aan de Arganboom alleen in het Sous gebied in Marokko. Terug naar de review. De winkel, die ik gevonden heb heet Atlas Argan Company. Eigenlijk ben ik in aanraking gekomen door iemand die in de thuiszorg werkt. Ze vertelde aan mij, dat haar vriend dit bedrijf runt.

Atlas Argan Company koopt de Arganzaden direct bij de boeren in en perst ze hier in Nederland. Maar wat vind ik van deze Arganolie?

The Arganseed grows on the Argan tree only in Sous disrict in Morocco. Back to the review. The shop, which I found called Argan Atlas Company. I actually come into contact with someone who works in home care. She told me that her boyfriend run that business.

Atlas Argan Company buys the Arganseed from the lokal farmers and squeezes it here in the Netherlands. But what do I find about this Arganoil?

De olie komt in een handige fles met een pompje. Arganolie heeft een goudachtig kleur en heeft een aangename geur. Ik vind het geen vervelende geur en je ruikt het niet echt. Ik gebruik de Arganolie het meest voor mijn haren, na het douchen. Naast om het voor je haren te gebruiken, kun je het ook om je handen, lichaam in te smeren. De olie trekt snel in, zo heb je geen vettig laagje op je lichaam of handen.

Ik vind deze Arganolie fijn en ik weet wat er precies in zit, alleen maar pure Argan. Mijn haren voelen zacht aan, minder klitten. Zodra deze fles op, ben ik weer van plan om het bij Atlas Argan Company te kopen. De mensen die daar werken, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

The oil comes in an handy bottle with a pump. Arganoil has an gold color and it smels good. The smell does not ignore me. I mostly use this oil for my hair, (after shower). Arganoil can be also used for the body and hand. The oil quckly pull in, so you have no greasy layer on your body or hands.

I like this Arganoil, because I know what is in it. Just only Argan. My hair feels soft, after using it. When this bottle gets empty, I would definitely buy other one from Atlas Argan Company. The staff are very friendly and helpful.


Atlas Argan Company verkoopt de Arganolies voor cosmetica vanaf €12,95 en heeft een webshop.
Atlas Argan Company sells the Arganoil for cosmetic from €12,95 and has a webshop

Gebruik jij Arganolie? Do you use Arganoil?

Liefs/ Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts