My Weekly Dairy #44

08:00


 

Goedemorgen. Ik heb weer een nieuw 'My Weekly Dairy' geschreven.
Good morning. I wrote an new ' My Weekly Dairy'.
 
  

 Zoals je misschien hebt gemerkt, heet mijn blog anders. Het heet nu ByKhadija. Ik heb het veranderd, omdat ik een instagram account hebt met dezelfde naam. Toen dacht ik misschien is het beter als mijn blog ook dezelfde naam heeft. Op papier schreef ik een klein biografie over mij voor op de blog.

As you maybe saw, the blog has other name. It called now ByKhadija. I changed, because my instagram account has that name. So I thought it would be better, if they have the same name. On the papier I wrote an little biography about me for the blog.

 
Daarna typte ik het uit op mijn blog. Het heeft een klein beetje tijd gekost, maar nu is het beter. Nu weet je iets meer over mij.

Then I typte it out on my blog. It took a bit of time, but now it's much better. Now you know a little bit more about me.
 

 

Ook heb ik een column geschreven over mijn trip. Dat kan je aankomende woensdag lezen. En ik hoop dat je het leuk vindt. Er zullen meer columns komen op ByKhadija. Dus houd mijn blog in de gaten.
 
 

De laatste tijd ben ik gek op deze chocolade van Milka. Het is de collage met framboos, hazelnoten en stukjes donkere chocolade. Soms moet ik mezelf in bedwang houden. 

At this moment I am addict to this chocolate of Milka. It is the collage with raspberry, hazelnuts and pieces of dark chocolate. Sometimes I have to curb myself.

Welke chocolade vind jij erg lekker? Which chocolate do you like to eat? 

Liefs / Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts