My Weekly Dairy #45

08:00


Goedemorgen, ik heb een nieuw 'My Weekly Dairy staan. Vorige week zag je dat ik een klein vlog plaatste, hopelijk vond je het leuk. Voor de mensen die vandaag tweede kerstdag vieren, wens ik je een fijne dag toe.

Goodmorning, I have a new 'My Weekly Dairy on my blog. Last week I posted a little small vlog, I hope you like it. For the people who celebrating second Christmasday, I wish you a nice day.

 

Afgelopen maandag was ik veel aan de telefoon, vandaar dat ik een foto heb gemaakt van een telefoon. Daarnaast werden mijn armleggers vervangen voor een paar nieuw. Dat mocht ook wel, na 5 weken wachten. Daardoor moest ik de hele middag thuis blijven. Ik vind dit altijd zo vervelend als er geen tijdstip gemaakt kan worden.

Last Monday I made a lot of phone calls, that's why I made picture of the phone. Also on the same day, my armrest needed to change for a new pair. Therefor I had to stay a whole noon at home. I don't like, when they can't make an time moment.


 

Hier begon ik aan een nieuw armband. Deze armband maak ik van nep leer en andere soorten kralen. 
Here I was starting with a new bracelet. This bracelet is made of imitation leather and beads.

 
 Een paar foto bewerken.
Editing some pictures.


Mijn mooie stad Leiden.
My beautiful city Leiden.


Vrijdagavond lekker in mijn heerlijke stoel zitten met de televisie aan. Ik keek naar het programma van A naar B, waarin Katja Schuurmans en Daan een roadtrip houden door Europa. Ik vind het een leuke programma, omdat ze reizen en ik houd van reizen.

Friday evening sitting in my relax chair and watching television. I watched a program on the Dutch televison. It is kind of travel program.


 Op zaterdagavond keek ik naar de serie Full House Serie via Netflix.
And on Saturday I watched the Full House on Netflix.


Liefs/Love,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts