Beautyshadowtje bestaat 2 jaar

15:14


In de maand December ben ik 2 jaar geleden gestart met bloggen. Het leek mij leuk om te schrijven en helemaal over beauty. Ik vind het nog steeds leuk om te schrijven, maar ook over persoonlijke dingen. Eigenlijk wat mij bezig houd. Ik blogde eerst onder een andere naam, maar ik besloot om deze op te heffen voor een andere naam. Een naam die meer bij mij past, vandaar Beautyshadowtje.


Het tweede woorddeel komt uit eyeshadow, daar heb ik het woordje 'shadow' voor mijn blognaam gebruikt. Ik vind eyeshadows het leukste/mooie make-up onderdeel.

Eerst lag mijn blog op een laag pitje. Dit kwam door dat ik nog op school zat, omdat ik het zo druk had en ik had geen energie meer om te schrijven. Dat vond ik wel jammer, want ik moest naar mijn eigen lichaam luisteren. Sommige momenten was het iets rustiger op school, waardoor ik een artikel kon schrijven voor op de blog.

Maar nu ga ik regelmatig artikelen schrijven voor de blog en ik ga het afwisselen met persoonlijke artikeltjes. Ik weet dat er af en toe bezoekers komen kijken en dat vind ik leuk. Er komen niet veel bezoekers, maar dat vind ik niet erg. Bezoekers krijgen is altijd leuk en zeker als ze een reactie achter laten. Maar dat komt wel! Ik vind schrijven en make up leuk en dat is het belangrijkste.

Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts