In welke stad winkel jij graag?

14:39


De meeste vrouwen winkelen graag en kopen dan ook iets. Elke vrouw weet ongeveer wel wat ze leuk vindt. En soms heeft ze zelfs favoriete winkels, waar ze het liefst naartoe gaat.

Ik vind winkelen leuk. Lekker jezelf verwennen met nieuwe kleren enz. En heb ook aantal winkelketen waar ik naartoe ga. Zoals Mango, H&M, Zara, Primark. Als ik ga winkelen, dan winkel ik samen met mijn vriendinnen of gezellig met mijn moeder. Dan ga ik in het centrum van Leiden winkelen. Leiden is mijn geboortestad en waar ik woon. Leiden heeft een leuke lange winkelstraat en die heet Haarlemmerstraat. Tevens is er nog een bekende straat, waar ook de stadhuis zit en die heet 'de Breestraat.

De winkels zijn in het algemeen wel rolstoeltoegankelijk. Ik vind het wel belangrijk dat winkels rolstoeltoegankelijk zijn, anders kan ik en andere rolstoelgebruikers niet winkelen hihi. Soms zijn de winkels volgepropt met allerlei producten en dan zijn de gangpaden small.
Bij sommige winkels hebben een hoge drempel bij de ingang van de winkel, maar ik vind dat het in Leiden wel mee valt.

Er zijn andere steden waar ik graag naar toe ga, dat is Den Haag. Den Haag heeft meer verschillende winkels, maar dat komt denk ik ook door dat het een grote stad is. Sommige winkels die Leiden ook heeft, hebben in Den Haag meer kleding keuze, zoals de C&A.

Den Haag is wel rolstoeltoegankelijk, want de winkels zijn over het algemeen wel groot. De straten zijn  lekker vlak.

Ik vind Rotterdam-centrum ook leuk om te winkelen, hoewel ik er niet vaak ben. Rotterdam heeft veel winkels en met genoeg keuze. De winkels zijn (naar mijn idee) toegankelijk voor rolstoelers. Alleen bij Bershka hebben ze geen lift, dat vind ik wel jammer. Maar verder vind ik het leuk om in Rotterdam te winkelen.

In welke stad winkel jij graag en waarom?

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts