Peek of the weeks #5

15:53

Afgelopen weken heb ik geen peek of the weeks geplaatst. Ik had in sommige weken niet veel gedaan. Nou ja eigenlijk waren mijn dagen hetzelfde, waardoor ik zag dat ik daarover niet een foto kan maken. 

Op andere dagen weer wel, dus daar heb ik wel foto's van, sorry daarvoor.

Om te beginnen. Het wordt koud. Op sommige dagen merkte ik dat het koud werd en met name in de avonden. Dan pak ik meestal een lekker warme plaid en die leg ik over mijn benen. Omdat ik in een rolstoel zit, dan vat ik snel koud op. Dat merk ik helemaal aan mijn benen.


Het is een rode plaid met aan de andere kant bloemen erop. Deze heb ik 2 jaar geleden gekocht bij de Blokker en hij warmt mijn benen lekker op.



Dit koekje is een turks koekje. Ik was bij mijn vriendin en haar ouders zijn turks. Ze hadden lekkere koekjes staan, waaronder deze koekje. Het is een droog koekje met noten erin. Ik had mijn vriendin lang niet gezien, dus we gingen lekker bijkletsen. Het was erg gezellig.


Met het kouden weer steken we vaker thuis kaarsen aan. Dit vinden ze gezellig en het geeft ook warmte af.


Tussen de middag at ik een bruine pistolet met kaas en thee. Ik ben gek op thee. Het warmt je op, hmmm lekker! Gewoon voor de lunch.


We aten weer eens spaghetti met tomatensaus en kip uit de oven. Er was geen olijventapenade in huis, toen had me moeder zelf gemaakt. Het smaakte toch wel een beetje anders in de kip. Dat doe je in de kip en dat bak je in de oven. Verder was het wel lekker.


Dit zijn aardappelkoekjes, alleen we twee soorten gemaakt. We hadden eentje met zalm gemaakt en eentje zonder zalm. Ik wilde zalm proeven en ik hoopte dat ik het lekker zou vinden. Maar helaas ik vond het niet lekker. Dat kan hihi! 


Ik had gewinkeld in Zoetermeer, omdat ik graag naar de Mediamarkt wilde gaan. Toen gingen we ook naar de Primark. Daar hadden ze een grote ruime paskamer voor mensen die in een rolstoel zitten. Ideaal! Echt top van Primark Zoetermeer!


Sinds twee weken ga ik op dinsdagavond fitnessen in de revalidatie centrum in Leiden. Daar zitten andere jongeren bij met een beperking en die graag hun/haar conditie willen verbeteren. Dit was in de wachtkamer. Nu is het kerstvakantie en dan is het gesloten. Na de vakantie begint het weer.


Volgende dag ging ik lekker bloggen voor de blog. Dat vind ik nog steeds leuk om te doen.


Vorige week was Home Alone 1 op televisie. De film blijft leuk, vind ik. Daar ging ik lekker naar kijken. Tijdens de kerstvakantie komen steeds leuke films. 


KitKat is mijn favo candybar. Iedere avond lust ik er wel een haha. Gewoon lekker voor de tv.

Dit waren mijn peeks van de afgelopen weken. Ik heb voor deze week geen plannen. Ik ga gewoon lekker bloggen. Ik wil wel alvast fijne feestdagen wensen, zelf vier ik geen kerst. Maar wel oud en nieuw!

Hoe waren jouw weken?

Tot volgende keer,

Khadija










You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts