Happy face

12:00


Het liedje 'Happy' van Pharrell Wiliams geeft een vrolijk goed, blij gevoel. Ik merk als ik daar naar luister, dan wordt ik vrolijker. it change my mood. Ik was al vrolijk, maar wordt het alleen meer. Er zijn moment waar ik een happy face heb. Die momenten wil ik met jou delen en ik ben benieuwd naar jouw happy face momenten.

Ik word happy als iemand vanuit zichzelf mij komt helpen of als ik een compliment krijg. Dat hoef niet alleen maar op school of op werk te zijn. Maar gewoon over mijn trui wat ik op die dag aan heb. Soms onder ga ik medische onderzoeken. Voordat ik de uitslag hoor, dan is het nog spannend wat de uitslag is. De uitslagen zijn dan goed, maar ik heb een happy face als er grote vooruitgang is in de uitslag van een medisch onderzoek.

Een glimlach… Stel je loopt binnen in een winkel en je kijkt lekker rond. Dan komt een verkoopster en ze begroet en glimlacht naar je. Daar wordt ik wel happy van, even een aandacht krijgen. Ook ontvang ik op een andere moment een glimlach. Ik rij in de straat en op weg naar mijn wekelijkse fysiotherapie. Mensen kijken mij aan en glimlachen naar mij en ik glim lach terug. Dan heb ik op dat moment een happy face. En nu jij!

Wanneer heb jij een happy face?


Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts