Review mix parfum: Miss Dior & Dior Addict

07:00


Vandaag schrijf ik over twee parfums en daarom heb ik deze artikel 'review mix' genoemd. Het zijn testers, die je bij een aankoop in de parfumerie gratis krijgt. Ze hebben allebei een lichte geur, maar het zijn wel lekkere geuren. Lees verder wat ik nog meer van deze geurtjes vind.

Het zijn parfums van het merk Dior. Ik begin met Miss Dior. De echte verpakking heb ik niet, want nogmaals het zijn testers die ik in de parfumerie heb gekregen. Maar ik kan wel mijn oordeel over geven.


De parfum zit in een rechthoek glazen en het heeft een mooi strik. De geur bevat jasmijn, patchouli en met een frisse mandarijnen. Het geeft mij een frisse, warme gevoel. Dit komt door het frisse van de mandarijnen en de warme gevoel van de bloemen, 'jasmijn en patchouli'. Het is geen lichte parfum geur, maar juist een zware. Zware parfum geuren draag ik ook overdag. 


De volgende parfum van Dior ruikt totaal anders, vind ik. De parfum heet: Dior Addict. 


Dior Addict heeft vier verschillende parfum geuren. Ik heb de Dior Addict eau Sensuelle versie. Deze ruikt meer lekker fris en het geeft ook een warme geur af. Hij ruikt zo fris, dat net of je een douche beurt heb genomen. Wel is de geur te licht voor mij.
In de parfum zijn jasmijn, roos en witte muskus verwerkt. Ik vind witte muskus altijd lekker ruiken en ik houd zeker van bloemen geur. 



Miss Dior en Dior Addict ruiken lekker. Alle twee parfums zijn net even anders en ruiken anders. Mijn voorkeur gaat naar Miss Dior, houd namelijk van beetje zwaardere parfums. Maar ik vind ze leuk om mee af te wisselen. Ze zijn te koop bij de luxe parfumeries.

Tot volgende keer!

Khadija





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts