Beauty shoppen in Istanbul

08:30


In de shoplog liet ik de gekochte beauty spullen zien. Maar waar kun je beauty shoppen in Istanbul. Ik geef je tips waar je lekker beauty kunt winkelen.



Voordat ik op reis ging, ging ik op het internet zoeken. Ik wist dat er drogisterijen zijn. Zo heb je een winkel die 'Gratis' heet, daar verkopen ze The Balm, Maybelline, Max Factor en Flormar nagellakjes. Het tweede Turkse beauty merk Pastel is daar ook te koop. Bijvoorbeeld de nagellakjes van Pastel zijn echt goedkoop.

Het tweede winkel waar ik toe ben geweest is Watsons. Watsons daar hoort Kruidvat ook bij. Het is een drogisterij, waar je verzorgingspullen kunt kopen. Maar daarnaast ook make-up. De meeste make-up merken, die hier ook verkrijgbaar zijn, daar ook te koop. Als je op zoek bent naar make-up kwasten zo vind je daar Real Techniques en Ecotools.

T-shop is ook een soort drogisterij winkel. Daar vind je verzorgingsspullen voor je haren en gezicht. Eigenlijk wat een drogist altijd verkoopt, hebben zij ook. Het make-up merk Flormar is daar ook te koop. Maar ook Real Techniques en Ecotools.

Verder heb je een straat, die Istiklal cad heet, daar vind je het winkel 'Gratis' en MAC Cosmetics.

In de supermarkt Migros vind je beauty spullen. Naast dat ze voedsel verkopen, verkopen ze ook verzorgingsproducten en zelfs make-up tools. Zoals Real Techniques en Ecotools. Dus ben je opzoek naar make-up kwasten, kijk dan daar ook even.

Ik hoop dat je deze tips handig vind.

Tot volgende keer,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts