Review: Bourjois 1 2 3 Perfect foundation

09:00


Ik vind het fijn als de foundation mijn onzuiverheden laat verdoezelen. Zo heeft Bourjois een foundation die pigmentatie's heeft en ze zorgen ervoor dat de huid egaal wordt en onzuiverheden niet zichtbaar worden. Ik ben wel benieuwd naar die pigmentatie's en of het echt werkt. Daarom testte ik het uit.




Elke pigmentatie heeft een taak. De gele pigmentatie werkt ideaal voor donkere kringen onder de ogen,  de paarse pigmentatie geeft de huid een glans en de groene pigmentatie camoufleren de roodheid. Daardoor corrigeert het 100% van de imperfecties, zegt Bourjois.

Dat is wel een reuze belofte van Bourjois. Er zijn 6 natuurlijke foundation kleur om uit te kiezen:
  • 52 Vanille
  • 53 Beige clair
  • 54 Beige
  • 55 Beige fonce
  • 56 Beige rose
  • 57 Hale clair
Ik heb gekozen voor de kleur 54 beige. De kleuren zien er inderdaad natuurlijk uit. Ook vind ik het een handige flacon waarin de foundation zit, want de foundation is goed te zien via het glazen flacon. Het is gemakkelijk te dosiseren door de pompje en het is hygiënisch.


Dan een foto van de ingrediënten. Het is wel lastig te lezen, want het zijn klein lettertype. 


De foto is gemaakt met zonder 1 2 3 Perfect foundation. Mijn gezicht ziet er niet egaal uit en het heeft op sommige plekken acne en rode plekjes. 


Hier heb ik wel de foundation op. Ik zie dat mijn gezicht redelijk egaal is. De foundation zorgt voor dat mijn rode plekjes niet zichtbaar worden. Maar ik vind de foundation middeum tot volledig dekking geeft. Het voelt niet zwaar aan op mijn gezicht. Verder voelt het zacht aan. Het klopt wel dat het ook hydratatie geeft. Daarnaast zit er 10 spf in, dit vind ik wel weinig.


Ik vind het een prettig foundation, alleen had ik er graag meer dekking van verwacht. Het voelt zacht, is zuinig in gebruik door de pompje. De Bourjois 1 2 3 Perfect foundation kost € 14,99 (30ml).

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts