Peeks of the Weeks #14

20:31


Goedeavond. Het is weer tijd voor Peeks of the Weeks! 




Maandag 14 Juli had ik een afspraak en ik besloot om een notitieboekje mee te nemen. Is altijd handig om zaken in te schrijven. Ook maakte ik een selfie. 


Woensdag 16 Juli


Op de woensdag begin ik altijd met een afspraak bij de fysiotherapie. De spieren worden losgemaakt en ik doe aantal spieroefeningen. Yeeh, a little bit of work out. Deze foto heb ik gemaakt tijdens het wachten. 

Dinsdag 22 Juli


Ik ging op stap. Dit was in de auto. Deze sandalen zitten echt lekker. Ze komen uit de winkelen H&M.


Vanuit de auto maakte ik deze foto. Het was lekker weer. Hou van de zon.


Daarna heb ik foto's bewerkt, dat doe ik in het programma Gimp. Het is wel een fijne programma om mee te werken.

Donderdag 24 Juli

De zon scheen en het was lekker weer. Ik ging met een muziek in de tuin zitten. En verder deed ik niets. 


Vrijdag 25 Juli

Op die dag schreef ik een review over Bourjois Smokey Eyes palet. Deze is al online geplaatst. 


Zondag 27 Juli

Ik maakte samen met mijn moeder een carrot cake voor de Suikerfeest. De cake smaakte heerlijk en ik ga het zeker nog een keer maken.



Donderdag 31 Juli
Ik had zin om naar de Primark te gaan in Zoetermeer, maar ik heb alleen een nieuw portemonnee gekocht. Daarna zijn we in andere winkels gegaan. Zoals C&A. 


Zondag 3 Augustus

Ik ging naar de centrum. Tijdens het wachten maakte ik deze foto.


Dinsdag 5 Augustus

Mijn paspoort verloopt bijna. Het was tijd om langs de gemeente te gaan om een nieuwe aan te vragen. Het kost wel veel geld, maar aan de andere kant gaat het wel langer mee. Een paspoort is nu 10 jaar geldig.


Donderdag 7 Augustus




Een selfie van mij, voordat ik wegging. We gingen boodschappen doen voor die avond. Ik zag een recept bij AH. Het was een broccoli, brie en cashewnoten pizza. 


Vrijdag 8 augustus
Ik plaatste een review op mijn blog, maar die was nog niet. Dus daar stak ik veel tijd in. Verder heb ik lekker weekend gevierd.


Zaterdag 9 augustus

Ik sprak met een goede vriend af in zijn nieuwe woning. Daar was ik benieuwd naar. Daarna ben ik naar een winkelcentrum geweest om een kadotje te kopen voor een jarige. Die avond had ik ook een verjaardagfeestje. 


Tussendoor maakte ik een selfie/outfit foto. 


Ik heb twee zonnebrillen gekocht. Het zijn look a like van het merk Ray Ban.


Zondag 10 augustus

Ik was moe en ik heb alleen een loom bandje gemaakt. Ja, ook ik ben er aan begonnen en ik vind het best leuk. hihi Dit is het geworden. Een vissengraat armband.


Op die dag at ik een van mijn favoriete avondmaal; namelijk Lasagne.



Dit waren mijn weken. Komende week ben ik jarig (eigenlijk vandaag). Dit jaar vier ik het alleen met mijn moeder. Normaal gaf ik een klein feestje, maar dit jaar even niet. Ik denk volgend jaar weer inshallah. Verder heb ik een afspraak staan en natuurlijk weer naar de fysiotherapie.

Wat zijn jouw plannen voor het nieuwe week?


Liefs,

Khadija


























You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts