Sale photo shoplog

16:20


Jaarlijks ga ik voor controle naar het ziekenhuis in Rotterdam en na mijn afspraak ga ik winkelen. Op die dag startte sale (inmiddels is het bijna voorbij) en ik heb een aantal aankoopjes gekocht. Ze zijn gefotografeerd. Kijk je mee?


H&M
Een van mijn favoriete winkels is H&M. H&M heeft betaalbare trendy kleding. Ik kocht daar een cropped t-shirt met witte franse tekst erop. Hij was van €10 naar €5 afgeprijsd. Het is een rekbare, dun grijs t-shirt. Ik heb hem al gedragen en het zit lekker.



Ik kocht 2 kledingstukken en de 2e aankoop is ook een croped. Het is een sweater met ook weer Franse tekst erop. L'Amour, very romantic. Ook deze heb ik gedragen. De sweater is niet very crop, maar precies goed voor mij. Deze sweater was €19,90 naar € 10,00. That's very cheap.



Monki
Bij de winkel Monki gekocht ik ook een crop t-shirt. De t-shirt heeft loshangende mouwen en is kort aan de voorkant. Ook heeft het een wijde hals, dat vind ik niet zo erg. Ik draag er een hemd onder. De patronen op het t-shirt vind ik mooi. Donker blauw en roze zijn leuke kleuren en op de t-shirt is een grote M van Monki geschreven.


Mango
Ik winkel graag bij de winkel Mango. Voordat de sale begon, had ik een oogje op een klein handtas. Ik vind het voor mij een geschikte tas om te hebben. Het is klein en er kan best veel in. Hij heeft twee handvaten en een hengsel, als je ervoor kiest om als schoudertas te dragen.
Maar dan moet je wel grabbelen, hihi. Deze tassen zijn in twee kleuren uitgebracht, namelijk in beige en in het zwart. Ik heb gekozen om een zwarte tas te nemen. De tas kostte € 20 in de sale.

Dit waren mijn aankoopjes. Ik hoop dat je dit artikel leuk vindt.

Wat heb jij in de sale gekocht? Ben jij ook een sale-freak? Vertel het in de comments. 

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts