Yves Rocher Fruity Scrub Apricot

08:00



Soms heb ik last van schilfertjes op mijn voorhoofd. Volgens een medewerkster van Yves Rocher zou dit product helpen. Vandaag vertel ik mijn mening over Yves Rocher Fruity Scrub.


De Fruity Scrub van Yves Rocher helpt je om weer een gladde huid te krijgen. Het is alleen geschikt voor het gezicht. In de scrub zijn abrikozenpitten verwerkt, deze zorgen ervoor dat de schilfertjes weggaan. Yves Rocher raadt het aan om het product 1 a 2 keer per week te gebruiken.


De tube heeft een klikdop, zelf vind ik dat prettiger werken en het is ook hygiënisch. Ik kan makkelijk doseren. Er zit 50 ml scrub in de tube. Het is een prima hoeveelheid, vind ik. De vloeistof voelt zacht, creamy en luchtig aan. Het is absoluut geen dikke plak. 

Wanneer ik een beetje van het product pak, dan komt er een fruitige en frisse geur uit. En je ruikt de abrikozen. De ingrediëntenlijst ziet er goed uit. Yves Rocher bekend om haar plantaardige gebruik in de producten. Er zit geen parabenen in, dat is wel fijn. 


Ik heb de scrub al een paar keren gebruikt en het bevalt me goed. De schilfertjes zijn na het scrubben weg. Mijn gezicht voelt zacht aan en het ziet er weer frisse uit. 1 keer per week scrub ik mijn gezicht met dit kleine tube, die heerlijk naar abrikozen ruikt. 

Het product gaat lang mee, want je hebt een klein druppel nodig. Doordat de tube klein is, kun je het ook gemakkelijk ergens naartoe nemen. Wil je Yves Rocher Fruity scrub ook gebruiken? Dat kun je in de winkels van Yves Rocher en op de webshop kopen. Het kost € 6, 90, maar kan je om de aanbiedingen in de gaten te houden.

Groet
Khadija





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts