Flormar Plus Quartz 076

13:02


In mijn vakantie in Fes (Marokko), kwam ik tot verbazing een Flormar winkel tegen. Ik besloot om twee nagellakjes te kopen, waaronder deze nagellak. 


Ik zocht al een tijdje naar specifiek kleur, een donker bruine kleur. En die kwam ik tegen. Flormar heeft verschillende soorten nagellak in haar schappen. Flormar heeft betaalbaar prijzen, die mij aan spreken. Ik verwacht een dekkende kleur en dat het kwastje lekker over de nagels smeert.


De lange steel van de kwast, valt erg op. De verpakking van de nagellak ziet er strak en goed uit. Er zit veel nagellak in, maar liefst 11 ml. 


Wanneer het openmaak, komt er een dun kwast uit. Ik vroeg me wel af of het fijn werkt. Het werkt wel, alleen minder fijn. Je kunt geen brede strepen zetten, dat werkt voor mij het fijnst. 


De kleur is een donker bruin en het heeft een rode ondertoon. Een kleur die helemaal goed bij de donkere dagen past, vind ik. Ik vind het een mooie kleur. De nagellak heeft geen naam, maar een nummer. Deze kleur heeft 076 nummer gekregen. Een naam is leuker.

Aan een laag van deze nagellak heb je niet genoeg. Tweede laag is zeer aan te raden. Het droogt snel, dat vind ik fijn. Ik wil niet lang wachten, haha.


Doordat ik het in Marokko heb gekocht, kan ik niet de prijs geven. Het zat wel onder de € 3,00. 
Maar gelukkig heeft Flormar een filiaal in Amsterdam.

Ik ben tevreden met deze nagellak en ik gebruik het graag. Het een mooie dekking, na een tweede laag. De kwast maakt wel goede strepen, alleen een brede kwast was fijner geweest. 

Liefs,

Khadija








You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts