Internet shoppen

14:17


Internet shoppen is heel leuk en makkelijk. Je doet het achter je notebook of computer,  een paar klikken en het is besteld. Ik ben zelf geen 100% internetshopper, maar ik vind het ook niet slecht. In dit artikel lees je mijn ervaringen en bevindingen over internet shoppen.
Het liefst shop ik gewoon nog in een winkel. Want ik kan de kleding of product voelen, passen en in echt bekijken. Soms is internet shoppen handig. Laatste had ik een jas besteld. In de winkels was de jas niet meer in mijn maat, maar wel in de webshop.

Het was even de juiste maat kiezen en in de winkelmand gooien.


Toen ik voor de twee keer iets bestelde, merkt ik dat ook wel gevaarlijk kan zijn. Nou ja gevaarlijk is misschien een groot woord. Het gaf me wel een raar gevoel. Je kunt makkelijk iets bestellen. Daarom sprak ik mezelf om het niet vaak te doen, want wellicht kom je in geld probleem. Tuurlijk je moet wel genoeg geld op je rekening staan om iets te kunnen bestellen. Maar toch.


Internet shoppen is leuk en makkelijk. Ik vind het zeker geen raar iets en ik vind het ook leuk. Maar ik winkel liefst in een winkel, want dan ik het gelijk meenemen. Anders moet ik eerst op het pakketje wachten. Hoewel ik wel blij wordt als de pakketbezorger aan belt. Dan denk ik 'Yes hij is er'.

Hoe denk jij over internet shoppen? Wat heb je gekocht via een webshop en welke was het? Vertel het in de comments.

Liefs,
Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts