Najaar & Winter wishlist

11:26


Als de nieuw modeseizoen begonnen is, ben ik benieuwd wat er in de winkels hangen. Welke kleuren zijn er te zien. Vandaag laat ik aantal items zien, die mij leuk lijken. En om in de winkel te kopen.
Het is me opgevallen dat sommige kledingstukken uit nep leer bestaan. Leer kan mooi zijn en het heeft een stoere uitstraling. In de winkels en in de webshop zag ik een mooie, stoere leren broek.


Rokken zijn nu ook in een leren materiaal gemaakt. Het geeft net als de broek een stoere uitstraling. Ik zou het met een legging dragen en als schoenen een veterschoen. 



Jurken zijn ook leuk in de herfst en in de winter. Ik heb deze jurk gekozen, omdat het een ronde hals en lange mouwen heeft. Daarnaast is het niet getailleerd. Door de bloemen patroon geeft het een girly effect. Voor extra warmte, zou ik een lange vest aanraden.


In deze winter wil ik nog een jas kopen. Geen bomberjack, maar een mantel. Een mantel heeft een chic, modern uitstraling. Ik ben opzoek naar een mantel die ik elke dag kan dragen en die natuurlijk lekker warm is. Welke kleuren? Nou, in het grijs of zwart.


Dit is een schoudertas van Mango. De details spreken mij aan, dat zilveren kwastje. De hengsel heeft een zilveren ketting. Deze tas kan elke dag gedragen worden, maar ik denk voor feestelijke gelegenheden. Ik heb voor de blauwe kleuren gekozen, omdat ik dit keer geen zwart wil. Maar mocht je de blauwe kleur niets vinden, kan je ook voor zwart kiezen. Want dat is er wel. 


Dit was najaar en winter wishlist. Nu ben ik benieuwd naar jouw wishlist.

Heb jij al een wishlist gemaakt? Welke kleding of accessoires wil je graag kopen? 
Vertel het in de comments. 

Groet,
Khadija






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts