Peeks of the Weeks #15

13:16


Ik verklap alvast dat het zeer lange Peeks of the Weeks is. Het bevat veel foto's van de afgelopen 3 maanden. Ik hoop dat niet saai is. In de maand augustus was ik jarig en ging ik op vakantie naar Marokko. Toen ik terug kwam, vielen de bladeren van de bomen.


Augustus



11 augustus was ik jarig. Ik besloot om een taart te kopen en het met mijn moeder te vieren. Het chocolade taartje smaakte heerlijk. I love chocolate.


Vriendinnen kwamen bij mij eten. Als toetje aten we nog taart van mijn verjaardag. Het was super gezellig.


In de auto terug naar mijn stad. We waren in Den Haag, naar de bekende Haagse markt. Op de weg was het druk, een kleine file. 


Ik had een afspraak en ik vind het handig om een notitieboekje mee te nemen. Misschien komt er iets belangrijk in het gesprek of als ik iets moet doen. Dan schrijf ik het daarin. 


Ik was klaar met mijn afspraak. Onderweg ging de brug open. Als het mooi weer is, dan varen er mee boten.


To do lijstje afteken. Hier was ik bezig om een nieuwe taken op te schrijven voor de volgende dag.


Nederland heeft mooie landschappen. Op de terugweg maakt ik deze foto, want het zag er gewoon mooi uit. De paarden genoten van het lekkere weer.


Pasta met tonijn uit blik, paprikaatjes en groene olijven, dat smaakt echt lekker.


We gingen op 20 augustus vliegen naar Marokko. Ik kocht van tevoren tijdschriften om mee te nemen. Ik vind Elle en Glamour leuke tijdschriften om te lezen en om meer te weten te komen over de mode.


Ik schreef een review over deze masker. Het is een fijne masker om te hebben. De review staat al online.


Ik maakte een selfie tijdens het liggen. Dit is in Marokko en bij familie.


Ook in Marokko eet ik Italiaans. Heerlijk pasta.

September


Een heerlijk kop koffie. Ik drink niet elke dag koffie, want ik ben ook dol op thee. 


We gingen naar Den Haag. Op de grond lagen bladeren van de bomen. Ik kreeg gelijk het herfst gevoel.


En op die dag had ik mijn lekkere Vans aan. Ze zitten heerlijk.


Lunch time. Een tonijnsalade op brood met een heerlijk kop koffie. De tonijnsalade is vers gemaakt bij Albert Heijn. Het smaakte lekker.



Daarna ging ik een video bewerken. Daar gebruik ik het programma Imovie voor.


In de supermarkt deed ik boodschappen. Ik was niet alleen, gezellig met mijn mams. Het was op een doordeweekse dag en dan is het minder druk. Dat vind ik prettig.



Rijst stond op het avondmenu. Daarbij at ik kip, groenten en pindasaus, nomnomnom.


Ik moest naar het ziekenhuis voor een afspraak. Alles is goed gegaan. 


Een appelsapje drinken in de V&D Leiden. De V&D Leiden is verbouwd en het is heel erg mooi geworden.


Pannenkoeken!! Meestal op zondag bakt mijn moeder ze. Ik had er onwijs zin in. 


In de maand September scheen de zon nog en was het ook BBQ weer. Dus we gingen BBQ-en.


Ik plaatste een bestelling bij Zoeva Cosmetics. Al een tijdje was ik opzoek naar oogschaduwkwasten. Mijn oogschaduwkwasten waren aan vervanging toe. Zoeva heeft goede kwasten voor een betaalbaar prijsje. Het is de tweede keer dat ik bij Zoeva bestel.


Ik was klaar met sporten in het revalidatie centrum. De zon scheen, toen ik naar huis ging. 


Zoeva bestelling kwam binnen. Ik hoefde niet lang te wachten op bestelling. Het duurde 3 dagen. 
Ik kan niet wachten met open maken van de doos, haha. Was zo benieuwd.


In de auto naar de winkels. Deze sneakers heb ik lang, alleen ik draag ze niet vaak. Ze zijn van het merk Nike. 


Boodschappen doen bij Dirk. 

Oktober


Het was offerfeest en ik maakte een selfie. Het was een leuke dag. Een vriendin kwam langs.


De avondmaal bestond uit rijst met kipsate en groenten.


Mijn heerlijke warme broek. Echt een comfy broek voor als je gaat chillen.


Dit is mijn ontbijt. Havermout met fruit en een glaasje sinaasappelsap.


Heel klein beetje shoppen. Eigenlijk heb ik alleen een nieuw verzorgingsproduct gekocht.


Een steegje, waar ik vaak langs rijd. 


Nieuwe lak enkellaarsjes. Het was wel een zoektocht naar de juiste maat. Ik draag altijd maat 36, maar die zat strak. En niet in elke winkel hebben ze deze laarsjes. Maar uiteindelijk heb ik ze.


Een outfit van de dag.


Een hele wand met allemaal kaarsen in de winkel Flying Tiger. 


Allemaal bladeren. 


Popcorn.



Ik schreef een blogpost over Clinique Anti Blemish Solutions Clearing Gel. 


Dit gerecht komt van de chef Jamie Oliver. Het een viskoekje, wat bestaat uit zalm, garnalen en aardappel. Ik vond het lekker.


Make-up en de nieuwe kwasten van Zoeva Cosmetics.


Voor het eerst at ik gnocci. Het was wel lekker, maar het is wel machtig.


Een blogpost over deze twee oogschaduw's.


In de vernieuwde La Place nam ik een le crêpe met aardbeien. nomnom.


Ik probeerde om een armbandje te maken. Het ging goed.


In de revalidatie om te gaan sporten. Dat is elke week.

November


Ik ging naar Ikea in Delft. Glazen voorraadpotten zie ik steeds meer. Misschien is dat wel de trend om daar alles in te stoppen. Ik vind ze wel mooi.



Lunch time.

Het is hele lange artikel geworden. Hopelijk is dat niet erg. Dit was Peeks of the Weeks. 

Hoe zagen jouw weken eruit?

Liefs,
Khadija





























You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts