Pastel Nagellak

09:44


Afgelopen zomer zag je de kleuren pastel veel. Toen ik in Turkije was, ontdekte ik twee pastelkleurig nagellakken. De nagellakken komen van het merk Pastel. Nog nooit van gehoord. Ze zagen er leuk uit en ik nam ze mee.

De vormgeving van de nagellakken en de kleur sprak mij aan. Het doet me denken aan het nagellak merk Essie. Ik weet niet of hetzelfde kwaliteit heeft. Nadat ik het gebruikt hebt, kan ik je vertellen of het zo is.
Het merk heet Pastel en ik kon er niet veel over vinden, dan het alleen in Turkije te koop is.


En de prijs van deze nagellakken waren goedkoop. Ik heb gekozen voor lila/paars pastel kleur en een licht blauw kleur. Allebei hebben ze een lange witte steel. Ik vind het wel mooi.


Ik begin met lila/paars nagellak. Op de achterkant van het flesje staat alleen een nummer, het heeft geen naam. Hij heeft de nummer 82 gekregen. Wel een beetje jammer. Het was leuker geweest als het er wel was. Flesje bevat veel nagellak, alleen weet ik niet hoeveel. Dat staat er niet op. 
De kwast werkt prima.


Ik vind kleur mooi. Het wel twee laagjes nagellak nodig, maar het resultaat is mooi. 


Hier ben ik minder blij mee. Op het eerste gezicht ziet de kleur mooi en veelbelovend uit. Maar toen ik met deze nagellak ging gebruiken, was ik minder blij. De kwast smeert niet lekker, laat strepen achter. En het dekt niet goed, zelf als ik twee laagjes heb gebruikt. Dat is jammer, want ik vond het net een mooie kleur. Ook deze heeft een nummer en dat is 142.


Zoals je kunt zien, dekt het niet goed. En er komen snel scheurtjes in de nagellak. Jammer.


De nagellakken zien er leuk uit. Jammer dat ze alleen herkenbaar zijn door een nummer, maar dat is niet heel erg. Ik ben meer blij met de lila/paars kleur dan met licht blauwe kleur. De dekking is niet hetzelfde. De licht blauwe nagellak dekt niet goed. 

Liefs,
Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts