Max Factor False Lash Effect mascara

13:10


Op dit moment gebruik ik een mascara, die de wimpers krult en veel volume geeft. De mascara is van het merk Max Factor en heet False Lash Effect. 


Bij een mascara heb ik een aantal verwachtingen; dat de mascara mijn wimpers goed krult en volume geeft. Ik heb van mezelf lange wimpers en er zit een beetje krul in. 


De huls van de mascara heeft aparte vorm. En de kleur zwart en zilver geven een strak uitstraling. Maar wat zegt Max Factor over dit mascara? Deze mascara heeft een grotere borsteltje met een liquid lash technologie. Het borsteltje zou elk wimper een laagje mascara voorzien. 


Het borsteltje is inderdaad groot en is van plastic. Ik vind dat het borsteltje goed werkt. Maar ik kies toch liever voor ander. Het komt goed bij de wimpers. 


Het krult mijn wimpers erg goed en geeft volume. Daar ben ik blij mee. Ik vind dat de wimpers niet zwaar aanvoelen, nadat ik twee laagjes mascara heb gebruikt. Ook gaan de wimpers na een tijdje niet naar beneden staan. Ze blijven gekruld. 

Wel zie ik dat de mascara beetje brokkelt. Dan zie je van die kleine zwarte mascara op de wimpers zitten. Dat vind ik wel jammer. De Max Factor False Lash Effect kost € 16,99 en te koop bij drogisterijen.


De Max Factor False Lash Effect mascara is een fijne mascara. Ik vind dat het mijn wimpers goed krult en volume geeft. Na gebruik voelen mijn wimpers niet zwaar aan. De mascara is misschien duur, maar ik vind het effect wel mooi en goed.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

1 reacties

  1. Oh, klinkt heel goed!! Max Factor heeft over het algemeen fijne mascara's.

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts