Lancaster Aquamilk Matifying fluid

11:01


Ik heb een lotion gevonden voor het gezicht, die als dagcreme wordt gebruikt. Deze lotion is bekend om matterend en hydraterend effect voor de gecombineerde en vette huid. De lotion is van het merk Lancaster en komt uit de Aquamilk-lijn.



De Aquamilk-lijn bestaat uit 7 producten, waaronder de matifying fluid. Aquamilk-lijn concentreert op het voeden van de huid.

De Matifying fluid bevat een mengmoes van eucalyptus, bamboe- en anijsextract. Deze ingrediënten geven de huid een frisse en luchtige gevoel en textuur. En voor de matterend en hydraterend effect. Daarom is het speciaal voor de gecombineerde en vette huid ontwikkeld. Als je grove poriën hebt, (die heb ik een beetje) dan zou het verminderen met deze crème.



En dan de verpakking; die ziet er goed uit. Het bevat 50 ml aan crème. 
Een tube vind ik handig en fijn werken. Het is makkelijk om te doseren en daarnaast is het hygiënischer, dan een crème uit een pot. Door dat het een tube is, kun je het handiger meenemen. De tube oogt strak en mooi uit. 


De eerste bestanddeel is water. Andere 3 (eucalyptus, bamboe en anijs) ingrediënten zie ik ook erin zitten. Ook zit er salicylzuur in. Die is voor de grove poriën.


Mijn gezicht ziet na deze gezichtscrème beter uit. Ik heb nog wel hier en daar last van grove poriën. Het meeste heb ik last op mijn kin.  Maar het is wel minder geworden. En ze zijn minder zichtbaar. Dat vind ik wel fijn. 
De Fluid trekt snel in de huid en dat voel ik echt ook. Daarna voelt mijn huid zacht aan. Ik heb ook weinig nodig van het product, een klein dotje. 


Ik ben tevreden met de fluid. Hij matteert en hydrateert mijn huid. Ik heb weinig nodig van de crème en daarom is 50 ml genoeg. En het is nog eens makkelijk mee te nemen, door de handige verpakking.

De Lancaster Aquamilk Matifying Fluid kost € 25,00 voor 50 ml en is te koop bij luxe parfumerie. 

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts