My Weekly Dairy #14

08:00


Goedemorgen, 
Allereerst wens ik een je een gelukkig en gezond nieuw jaar. De kerstvakantie voorbij en het gewone leven is weer begonnen. Laten we starten met een nieuw 'My Weekly Dairy'. 

Good morning,
First, I would like to wish you a Happy New Year, a lot of happiness. The holiday is over and the real life is started. Let's start with a new 'My Weekly Dairy'.



Vorige week was het Oud &Nieuw. Naast dat begon ook de uitverkoop in de winkels. En dan vind ik het extra leuk om te winkelen. Hiervoor ging ik naar Den Haag. Verder heb ik een blogpost geplaatst, want dat gaat gewoon door. 

Last week was the New Years Eve. But first the Sale begins in the shop. And then I really like to go shopping. Therefor I went to The Hague. 


Op zondagavond at ik een heerlijk soepje met brood. Er zat bleekselderij, paprika, uitje en tomaten in. Volgende keer zal ik bonen in doen voor meer bite. Verder heb ik op die dag niets gedaan, dat is meestal wel zo. Wel schrijf ik 'My Weekly Dairy' vast voor de maandag.

On Sunday I ate a delicious soup with bread. In the soup was celery, pepers, onion and tomato. Next time I will put also beans in the soup, for more bite in the soup. Really, I did not much on that day. just only writing a post "My Weekly Dairy' for the Monday. 


Ik vind het een mooi gebouw. Dit is de nieuwe grote winkel van H&M in Den Haag, waar eerst de winkel 'Bonneterie' was. Dit was op maandag, ging ik winkelen.

I like this beautiful building. This is the flagship store of H&M in The Hague. This was on Monday, I went shopping with my mama.


In de lift! / in the elevator!


Volgende dag ging ik even naar de stad, want mijn moeder wilde kijken voor een fiets. Dit cool bus was in de winkel van Pull & Bear. Als ik ernaar kijk, dan zou ik er wel in willen zitten en langs de kust rijden.  Toen gingen we ook naar Pull & Bear.

The next day, I went to the centre, because my mama wanted to look for a bike. This cool bus was in the shop of Pull & Bear. When I look at the bus, I would like to sit in that bus and make a ride. 


Woensdag was het best druk in de supermarkt, want ja de winkels gingen 1 dag sluiten.

On Wednesday was in the supermarket very busy, because on Friday the shops were closed. 


's Middags ging ik weer naar de fysiotherapie. Afternoon I had an appointment.


Op Oudjaarsdag schreef ik een post over dit lotion. Deze staat online. Ik ben bewust niet naar winkels geweest, omdat ik gewoon weet dat het toen druk was. Dat vond ik niet erg.

On New Years Eve wrote a post about this lotion and it's online. I did not go outside or went to the shop, because I knew there will be busy. And I do not mind.

En in de avond at ik oliebollen en een appelflap. Heerlijk waren ze.

And in the even ate I a deep fried doughnuts and apple turnovers. That is normal in Holland, we eat that on New Years Eve. They were delicious.

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts