My Weekly Dairy #17

15:45


Hoi!,  het is tijd voor een nieuw 'My Weekly Dairy'. 
Hello!, it is time for a new ' My Weekly Dairy'.




Mijn week begon met eerst een blogpost schrijven. Inmiddels staat dit post op mijn blog en het gaat over aantal producten van een bepaalde Amerikaanse webshop. Daar komen die producten vandaan, want ik werd door hun benaderd of ik iets wilde schrijven over hun webshop. En daarom staat het in het Engels.

My week starts with writing a blogpost. You can find it on my blog and it is about my Grown up list. A American webshop asked me, if I would like to write about their shop. 



Dinsdag ging ik naar de supermarkt om boodschappen te doen. Dat doe ik niet alleen, maar gezellig samen met mijn moeder. Tuesday I went to the super market.  


Dit was mijn lunch. Twee boterhammen met philadelphia en pindakaas van Calve. Die vind ik het lekkerst. 
This was my lunch. Two sandwiches with Philadelphia and peanut butter from the brand Calve. 


Avondeten was pasta penne met tomatensaus en aubergine. Dinner was Penne with tomato sauce and aubergine.




Op woensdag ging ik naar de naailes en ben ik bezig om een clutch te maken.
On Wednesday I went to the sewing lesson and I am making a clutch. 



Ik was in Leidse Hage in Leidschendam en het was lunchtijd. Ik nam een broodje tonijnsalade en cappuccino bij La Place. 

Dit was mijn week.

I was in a shopping centre (Leidse Hage) in Leidschendam and it was lunch time. I had a sandwich with tuna and cappuccino in La Place. 

This was my week. 

Hoe was jouw week? How was your week? 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts