Zoeva Brushes

08:00


Omdat ik altijd tevreden ben over de kwasten van Zoeva, heb ik daar weer een bestelling geplaatst. Ik bestelde niet alleen daarom, maar ik wilde een paar soorten kwasten waaronder aantal oogschaduwkwasten. Nou, zag ik dat op de webshop van Douglas, dat ze ook producten van Zoeva verkopen. Ik plaatste daar een bestelling.

I am always happy with the quality of the brushes from Zoeva. That's why I ordered again from Zoeva. The main reason of my order was, I needed some more brushes, like eye brushes. I saw that Douglas also has products from Zoeva and I ordered from Douglas. 




Dit zijn ze dan. Totaal heb ik 5 kwasten besteld en het zijn twee kwasten voor het gezicht en de anderen zijn om oog make-up aan te brengen. Ik had echt extra oogschaduwkwasten nodig, omdat ik vaak de andere kwasten moest wassen. Dit geldt ook voor de poederkwast. En ik mist een kwast om concealer aan te brengen, want ik gebruikte een platte kwast en deze kwast prikte in mijn huid. Dat is vervelend.

De kwasten zien er stevig en goed uit.

There they are. I bought total 5 brushes, two for the face and other are for the eye make-up. I really needed extra eye brushes, because I had only 3 eye brushes. So I have to wash them often. On the webshop I saw a concealer buffer. I have already a concealer brush, but it is flat and it pricks in my skin. That is why I bought a new concealer brush. The brushes looks nice and firm.


De kwasten worden netjes in een etui gedaan en dat vind ik altijd goed van Zoeva.

The brushes comes in a case and that is good of Zoeva.


Dit is de 106 powder kwast om poeders aan te brengen op het gezicht. De haren zijn gemaakt van diervriendelijk taklonharen en ze voelen zacht aan. Ze zitten losjes en hebben ronde vorm. 
Ze voelen inderdaad zacht aan en daarom prikt het niet. Ook neemt het goed product op. Ik vind dat de handvat goed in de handen ligt. Lekker stevig. Door de ronde vorm, kun je goed bij je onder de ogen. Ik ben blij met deze kwast. De 106 'Powder' kwast kost € 13,95. 

This is the 106 Powder brush to bring any powder on the skin. The hairs made of animal friendly taklon hair and they feel very soft. The hair has a round shape. I use this brush many times and the hairs of the brush are soft. That's why it does not pricks in my face. It pick enough product up and the handle is good. Because it has a round shape, you can powder under the eyes very easily. I am happy with the brush and it cost € 13,95.


De tweede kwast die ik heb besteld, is een concealer buffer. Het heeft een ronde vorm en de haren zijn ook gemaakt van diervriendelijke taklonharen. Door de ronde vorm kun je makkelijk de concealer rond om de ogen aanbrengen en bij moeilijke plekjes. 

De 142 concealer buffer voelt zacht aan en prikt niet. Dat vind ik heel fijn. Het camoufleert goed onder mij ogen. Concealer buffer kost € 9,50.

The second brush I ordered is a concealer buffer. It has a round shape and the hair also made of taklon hair. Because of the round shape, it is easy to put the concealer under eyes. 

The 142 concealer buffer feels soft and it does not prick. I like that. It covered good under my eyes. This concealer cost € 9,50.


Dit is een klein oogschaduw kwast om oogschaduw aan te brengen op het ooglid. En dat heb ik juist nodig. De haren zijn gemixt van echt haar en synthetisch. De kwast heeft een ronde vorm. 

Ik vind het een fijne kwast om een oogschaduw aan te brengen. Het brengt makkelijk de oogschaduw op de ooglid aan en het neemt poederoogschaduw op. De 232 Luxe Classic Shader kost € 8,50.

This a small eyeshadow brush is to apply eyeshadow on the eyelid. I just need that. The hair are mix with real hair and synthetic hair. It has a round shape. 

I like this small eyeshadow. It applys easy any eyeshadow and it takes the eyeshadow good. The 232 Luxe Classic Shader cost € 8,50.


Dit kwast is groter dan de ander. De haren zijn zacht en ook gemixt met echt haar en synthetisch. Ik vind het een prettig kwast om mij te werken en het is zacht. Dit kwast kost € 9,50.

This is a larger brush than the other brush. The hair are soft and also mixed with real hair and synthetic hair. I find it is nice brush and very soft. This brush cost € 9,50.


Ik kocht dit kwast om gelliners te gebruiken. De haren van dit kwast is van nylon. En daardoor is het geschikt voor gel en cream eyeliner. De kwast heet Detail liner. Het zet een fijn lijntje op de oog. Dit fijne kwast kost € 7,50.

I bought this brush to use gelliners. The hairs of the brush are firm and made of nylon. That's why it is suitable for gel and cream eyeliners. This brush called Detail liner and it cost € 7,50.


Ik vind de kwasten fijn werken en ze zijn ook nog eens betaalbaar. Tijdens het wassen, laten ze de haren niet los. Wel kun je ze alleen online kopen, maar bij Douglas hoef je geen verzendkosten te betalen. 

I really like this brushes to use them and they are payable. When I wash them, the hair does not came of. Zoeva brushes are only in webshop available. 

Liefs/Love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts