My Weekly Dairy #46

11:18


 Allereerst een Happy New Year. Ik hoop dat 2017 een liefdevol, gezond en peacefull jaar wordt. Maar hoe zagen de laatste dagen van 2016 er nog uit? Nou, dat laat ik je vandaag zien doormiddel van foto's.
First of all an Happy New Year. I hope that 2017 will be an loving, health and a peacefull year. But how were the latest days of 2016? Well, I am going to show it today, by pictures.




Vorige week dinsdag ging ik winkelen in de stad Den Haag. Na een paar uurtjes winkelen had ik wel zin in koffie en natuurlijk ben ik langs Starbucks geweest. Niet van wegen de naam, maar omdat ik daar de koffie lekker vindt. Ik ging voor iets nieuws, namelijk caffe latte met speculaas of ik het echt super vindt, daar twijfel ik nog aan. 

Last week on Tuesday I went for shopping to The Hage. After a few hours shopping, I had sense to coffee and ofcourse I went to Starbucks, not because of the name. But the coffee taste there good and this time I went for something new. I chose caffe latte with specloos /ginger cookie. 

 
Donderdag was een dag waar ik mijn gekochte kleding terug moest brengen, omdat ze te strak zaten. Ik ging gewoon naar de centrum van Leiden. Bij Pull&Bear zag ik een leuke groene blouse met borduur end die heb ik gekocht. Maar ik wilde het eerst even passen, ze hebben daar een grote paskamer. Maar wat ik vaak zie is, dat het personeel gebruikt als opslag. En daardoor moest ik buiten passen, ik vind dat vervelend. Gelukkig had ik een t-shirt aan. 

Thirsday was a day, were I returned some clothes back to the shops, because it felt very tight. I just went in my own town. By Pull & Bear I saw an green blouse with embodry and I bought it. But before I bought it, I wanted to try it in a fittingroom. They have a big room for people in a wheelchair, but that room was busy by the staff. So I had to try it outside the room and that annoyed me. Luckily I wore a T-shirt. 


Zo ziet het uit als ik klaar ben met filmen van een video. Dat was op de volgende dag, waar ik een winter make-up look filmde voor mijn Youtube kanaal.

This is how it looks when I finished filming. The next day I filmed an winter make-up look for my Youtube channel. 

Liefs/Love,

Khadija

 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts