My Weekly Dairy #47

08:00


 Hallo, we zitten in de tweede week van het nieuwe jaar. Wil je weten wat ik afgelopen week heb uitgespookt? Lees dan het hele artikel.

Hello, we are in the second week of the New Year. Would you like to know what I did in the last week?
Then read the whole article.




 

Na mijn douchebeurt en ontbijt, begon ik met het schrijven van een nieuw My Weekly Dairy. Ik ga altijd douchen op de maandagmorgen, daarmee helpt mij een verpleegkundige. 

After my shower and breakfast, I start my new week with writing an new 'My Weekly Dairy'. I always take an shower in the Monday morning. There is an nurse, she helps me with it. 


 Op woensdag wilden we lasagne maken, maar daar hadden we niet alle ingredienten in huis. Ik had ook geen zin om naar de supermarkt te gaan na de fysiotherapie. Dus gingen we voor pasta met paprika, wortelen en gehakt in tomatensaus. Bovenop doe ik er kaas en dat was ook lekker om op te eten. Wat eet jij het liefst?

We wanted to make lasagne on Wednesday, but we didn't have all the ingredients at home. And I also didn't want to go to the supermarket, after my physiotherapy. So we went for pasta with pepers, carrots and meat in tomato sauce. And on top of it, cheese. It taste good. What do you like to eat?

 

Donderdag was winkeldag. Deze keer ben ik naar Rotterdam geweest. Rotterdam doet mij denken aan de wijk Levent in Istanbul door de moderne hoge kantoorgebouwen. Ik heb wat dingetjes kunnen scoren, bijvoorbeeld een mom jeans voor maar een tientje. Dat is toch geen geld en daarom houd ik van de sale.

Thursday was a shopping day. This time I went to Rotterdam. Rotterdam reminds me of a neighborhood Levent in Istanbul by the modern, high office buildings. I bought some stuffs, like an mom jeans for just 10 euro.


 Een makkelijke vrijdag diner: Kibbeling.

 A easy Friday dinner: fried cod bites. In Dutch we called it; Kibbeling.

Liefs/Love,

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts