My Weekly Dairy #48

08:00


 Hallo, Er staat een nieuw 'My Weekly Dairy' online.
Hello, there is a new 'My Weekly Dairy' online. 




Afgelopen week was het een normale week, met een aantal afspraken. Zo was woensdag een drukke dag. Ik had vanochtend een afspraak bij de mondhygienste en s' middags ging ik naar de fysiotherapie. Een dagje winkelen in Den Haag is vorige week gebeurd.

Last week was a normal week, with a few appointments. So was Wednesday a busy day. In the morning I had a appointment with a dental hygienist and in the noon my weekly appiontment by physiotherapy. An shopping day in The Hague was also happend in the last week.

 

 Na het douchen en nemen van een ontbijt, was ik bezig met iets voor mijn Youtube kanaal. Ik wil een leuke Youtube banner, die ook professioneel uitziet. Op mijn computer heb ik een soort van fotoshop bewerkingsprogramma, alleen deze heet Gimp en is gratis.


After a shower and enjoying of my breakfast, I was busy with someting for my Youtube channel. I want an nice Youtube banner, which looks also professional. On my computer, I have an photo editing program, this called Gimp and it's free.

 

 Dit is Den Haag en ja, heeft ook grote gebouwen. Ik vind het leuk om straatleven te fotograferen. Ga naar mijn instagram account (bykhadijaa) en daar zul je meer foto's vinden.

This is in The Hague. Oh yeah, The Hague has also big buildings. I like to photograve street life. Go to my instagram account (bykhadijaa), you will find more. 

  
Oh ja, woensdag was de dag, dat ik naar de mondhygiëniste ging. Daarna was ik wel moe, want het kost mij veel energie. Omdat ik niet zo lang zonder lucht kan, want je moet je mond elke keer open houden. Om de 6 maanden ga ik er heen.

Oh yeah, Wednesday was the day, that I went to the dental hygienist. After that. I was tired, because it cost me energy. I can not last long without oxygen, cause I have to keep my mouth open.



 Ik begon aan mijn tweede column over Berlijn en het is nog steeds niet af. Ik hoop dat ik het vandaag af maak, want ik wil het woensdag online zetten.

 I started my second column about Berlijn and it still not finished. I hope I will finished today, cause I want it be on Wednesday on my blog.


Zaterdagavond is Wie is de Mol? avond. Ik weet nog steeds niet wie nou de mol is, maar dat is nog wel te vroeg. Wel heb ik twee mensen in mijn gedachten, Diederik en Sanne. Kijk jij naar Wie is de Mol en wie denk jij dat de mol is?

Saturday evening is Who is the Mole? evening. It is an Dutch program.

Liefs/ Love,
 Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts