My Weekly Dairy #49

08:00

 

 Goedemorgen, wat was het koud vorige week. Kijk je mee naar een nieuw 'My Weekly Dairy'?

Good morning, last week was very cold. Are you going to look at my new 'My Weekly Dairy'?

Vorige week had ik best wel druk met afspraken, die er stonden. Bijvoorbeeld op maandag had ik 3 afspraken en ik merkte dat het toch wel veel was

 Last week I was busy, because I had many appointments. I had 3 appointments on Monday and after that I was tired.

Ik starte mijn week met het schrijven van een blogpost over mijn trip naar Berlijn. Eindelijk staat het nu online. Je zult lezen over mijn ervaring met het openbaar vervoer en waar je goed kunt winkelen. 
 
I started my week with writing an blogpost about my trip to Berlin. Finally it's now online. You will read about my experience with the public transport and for the best place to shop.
 
 
Ook zag het vorige week buiten er wit uit. Het had gevroren en er lag een dun laagje sneeuw. Ik vind het mooie als er sneeuw ligt. Het is dan gelijk een mooie plaatje.
  
Last week was white outside. It had frozen and there was a thin layer of snow. I find it beautiful when there is snow. It is a beautiful picture.


 

 Making a list for the next blogpost.


Gisteren ging ik winkelen en ik bestelde een rasberry, chocolate cheesecake bij Starbucks.
Yesterday I went for shopping and I order an rasberry, chocolate cheesecake by Starbucks.

Liefs/ love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts