Klaar met school en wat nu?....

14:30



Vorige week woensdag ontving ik mijn diploma, waarmee ik natuurlijk heel blij ben. Ik heb MBO 3 uitstroom secretaresse gevolgd.  Mijn schoolperiode is nu echt afgelopen. Ik ga ook geen opleiding volgen. Maar wat ga ik wel doen?



Ik wil de arbeidsmarkt op. Proberen om een baan te vinden, wat misschien in het begin moeilijk zal zijn. Het is voor een iemand met een arbeidsbeperking moeilijk en dan is er ook nog eens de 'crisis'. Maar ik heb er vertrouwen in. Ik zal wel hulp krijgen van bijvoorbeeld een jobcoach, maar dat wilt niet zeggen dat ik niets hoef te doen. Ook ik moet zelf zoeken voor een baan. Dat gaat wel goed komen. Langs gaan bij uitzendbureau's en/of zelfs gebruik maken van Linkedin.



Naast het zoeken van een baan wil ik meer gaan bloggen. Ik heb ontdekt dat ik schrijven leuk vind. Er komt minimaal 1 blogpost online en misschien wel meer. Maar daar moet ik wel genoeg energie voor hebben, gezien mijn beperking. Bloggen vindt ik steeds leuker. Schrijven over wat ik leuk vindt, namelijk beauty. Niet alleen maar beauty, ook persoonlijke posts zullen hier op de blog verschijnen. 


Je ziet hier op de bovenste afbeelding, allemaal letters. Dat zijn Arabische letters. Mijn ouders komen uit een Arabisch land. Ik ben ook met het Arabisch taal opgegroeid. Het Arabische taal is bij mij nog niet echt uitstekend. Daarom ben ik van plan om een cursus te volgen, want uiteindelijk wil ik Arabisch vertaalster worden. Gewoon freelance vertaalster worden.. Dat lijkt mij echt heel leuk. Ik vind talen leuk om te leren en te spreken.

Zoals je leest, heel veel plannen. Ik heb er veel zin in. Maar eerst ga ik lekker vakantie houden. Ik ga niet weg naar het buitenland. Misschien wel...who knows
Ben jij ook afgestudeerd? En voor welke opleiding? Ik vind het leuk om van jou kant te lezen. Wat ga je na je opleiding doen? Vertel het in de comments.

Bron: google, afbeelding

Tot volgende keer....

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts