Zomer sale Shoplog part 1

08:00


Sinds er sale is in de winkels, ben ik gaan winkelen. Niet elke dag...daar zal mijn portemonnee niet blij mee zijn. Maar ik heb een aantal items gekocht. Dit is het eerste deel van de shoplog, wat bestaat uit verzorgingsproducten en een sieraad.

The Body Shop heeft leuke aanbiedingen. Zo zijn een aantal producten in prijs gehalveerd, wat nog leuker maakt om bij The Body Shop te gaan winkelen. Ik was eerst van plan om een body butter te kopen, maar dat ik geruild voor een lekkere showergel.

Het is een showergel in de blueberry en hij ruikt erg lekker. De ruikt naar zoet bessen.

De showergel kostte ongeveer 3 euro in de sale.

In de winkel stonden de xl showergels. Deze xl showergels zijn ook in prijs gehalveerd en er zit 750 ml douchgel in. Uiteraard heb ik mijn favoriete geur genomen, namelijk de grapefruit variant. Ze kosten nu 8 euro per stuk ipv 16 euro.



Als laatste heb ik nog bij de winkel Pieces een leuk oorhanger gekocht. Het is in de kleur zwart met zwarte en witte stenen. Deze oorhanger koste ongeveer 3 euro. Ik weet exacte prijs niet meer.



Ik hoop dat je deze eerste deel van de shoplog leuk vindt. Binnenkort komt de 2e deel.
Ik vind het leuk om van je te horen wat jezelf hebt geshopt in de sale.

Wat heb jij geshopt in de sale? Laat het in de 'opmerkingen' achter.



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts