Max Factor 3 in 1 Face Finity All Day Flawless foundation

13:00



Max Factor heeft een foundation uitbracht, die een goede dekking geeft. Het is een 3 in 1 foundation, namelijk een primer, concealer en foundation. Daar ben ik zeer benieuwd naar. 

Zoals je al merkt belooft Max Factor heel wat. Ten eerste de primer, die zorgt voor een goede basis en dan hebben we de concealer. De concealer verbergt de oneffenheden op ons gezicht. De foundation verzorgt voor een dekking en ons gezicht wordt met spf 20 tegen de zon beschermd.

De foundation zit in een glazen pompflacontje. Hij kost 14, 99 euro en het is in zes kleuren verkrijgbaar:
  • Light Ivory
  • Nude
  • Natural
  • Rose beige
  • Golden
  • Soft honey
Ik heb de foundation in de kleur Rose beige. De foundation voelt niet te dik aan. Hij smeert makkelijk uit. Hieronder vindt je de swatch van de foundation.



Zoals je ziet blend hij gemakkelijk uit. Hij dekt goed.

































Op deze foto heb ik de foundation nog niet gebruikt. Je ziet oneffenheden op mijn wangen en op mijn voorhoofd.





















Deze foto is wel met foundation. Hij dekt de oneffenheden en hij zorgt ervoor dat alles egaal is.

Pluspunten aan de foundation:
  • dekt goed.
  • De inhoud van de foundation is goed en het is ook zichtbaar door de glazen flaconnetje. (30 ml)
  • Voelt niet dik aan op het gezicht.
  • hygiënisch in gebruik.
Minpunten aan de foundation:
  • Misschien de prijs....
Zoals als je leest heeft deze foundation goede punten. Daarom vind ik het een goede foundation. 

Laat in de comments achter wat jouw ervaring is met deze foundation of ben je misschien van plan om deze aan te schaffen?

Tot volgende keer...

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts