Rimmel Stay Matte pressed powder

16:00



Om je foundation goed op zijn plek te houden, breng je poeder aan. Rimmel heeft een poeder, die dit belooft. Ook belooft Rimmel dat je met deze poeder niet gaat glimmen. Ja, glimmen. Zo'n vet laagje, wat we niet graag willen. Ben je benieuwd naar mijn ervaring met deze poeder? Lees dan verder.

Hij belooft je gezicht te matteren tot wel 5 uur en je poriën te minimaliseren. Dat zijn wel grote beloftes.


Dan nu de verpakking. Je kunt het product goed zien, door het doorzichtige deksel. Dat is wel een pluspunt. Alleen had ik graag een soort deksel willen zien. Een klapdeksel. Nu kun je deze poeder niet gemakkelijke meenemen, want ik denk dat het deksel los valt in je tas.


De poeder is in 6 kleuren verkrijgbaar en ik heb de 006 warm beige. Zoals je ziet is het geen losse poeder, maar pressed poeder met kleur. Dus bij het kopen van deze poeder, zul je de juiste gezichtskleur moeten nemen. Een lichte poeder kleur met een donkere foundationskleur, dat gaat niet samen. En dat geldt ook voor andersom. 



Over de ingrediënten die in dit product zitten, kan ik niet veel over vertellen. Er staat geen ingrediëntenlijst op de verpakking. Dit vind ik jammer, hierdoor weet je niet wat er in zit. Ik weet alleen dat er natuurlijke mineralen in zitten. Er staat ook niets op de website van Rimmel.

Ik vind dat hij mijn gezicht goed matteert, maar niet tot 5 uur lang. Na een paar uur zijn de plekjes (T-zone) alle weer glibberig. Dat wilt niet zeggen dat het geen goede poeder is. De poeder is zuinig. Je hebt er een beetje van nodig. Er zit 14 g product in, wat wel veel is. Ik ben blij met deze poeder.

De Rimmel Stay Matte pressed powder kost 11 euro.

Tot de volgende keer

Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts