Rimmel HD Glameye'sshadow

09:00


Ik was opzoek naar een turqouise kleur oogschaduw. Toen zag ik dit mooie oogschaduwpalet in de schappen. Ben je benieuwd naar mijn indruk over dit product? Lees dan verder.

Het product zit in een zwart doosje. Je kunt door het doorzichtige dekseltje de oogschaduw zien. Dat is een pluspunt. Het oogschaduw zit in het Engelse vlag patroon. Er zit niet alleen turqouise kleur in, maar ook zilver en een donker blauwe kleur. Hiermee kun je denk ik mooie ooglook maken.



Er zit een sponsaplicator bij. Maar ik kies liever om met kwasten te werken. Dan over naar de swatchen van deze oogschaduwpalet.


Op de bovenstaande foto, zie je de swatchjes van de oogschaduw. De pigmentatie is very good. Het korrel niet, wanneer je het veegje op je huid smeert. Het zilverkleur zou ik meer als highlighter gebruiken. De kleurtjes nodigen je ook uit om een mooi look te maken.


Deze foto is met flits gemaakt. Zoals je ziet hebben de kleuren glitters. Zelfs het donker blauwe kleur bevat ook glitters. Ik hou wel van een beetje glitter in de oogschaduwkleur. Why not?

De Rimmel HD glameye's eyeshadowpalet is te verkrijgen bij drogisterijen en zelf bij bol.com. Het kost voor 11,99 euro.

Ik hoop dat je deze review leuk vond. 

Tot de volgende keer..



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts