Lush Honey I washed the kids

12:30


Het merk Lush had ik eerst niets over gehoord. Ik wist niet wat voor producten ze verkopen. Door de beautyblogs raakte in contact met Lush, (dat ik iets bij Lush heb gekocht). Lush heeft in haar assoirtiment een zeep, die heet 'Honey I washed the kids'. Wil je weten wat ik van dit zeep vind? Lees dan verder.



De stuk zeep kun je voor je handen gebruiken, maar ook voor in de douche. Aan de titel van dit artikel, lees je gelijk de naam van de zeep. Honeywater is het hoofdbestanddeel van de zeep en verder zitten er andere natuurlijke ingrediënten in. Zoals bijenwas, zoete wilde sinaasappelolie, raapzaadolie, kokosolie en aloë vera. De zeep wordt in een mooi stuk papier ingepakt. Daarna zou je het in een zeepdoosje kunnen doen. Zo doe ik het ook. 



Lekker een blok zeep van ongeveer 100 gram. Je zult misschien denken, dat gaat snel op. Dat dacht ik namelijk eerst wel. Maar dat is niet zo. Ik vind dat het lang mee gaat. Na paar keer overheen gaan met de zeep over de washand, komt er een schuim laag. Daarna komt er een warm, zoet en ook een beetje frisse geur af. Ik krijg echt zin om er van te snoepen, maar dat mag niet. haha.

De ingredientenlijst staat niet op de zeep zelf, maar op de website van Lush staat het er wel op. 



Na het gebruiken van de zeep, voelt mijn huid zacht aan. Het voedt mijn huid, dit komt mede door aloë vera. En het ruikt lekker zoet en fris. Als ik gedoucht heb, dan ben ik lekker schoon door deze zeep. Wel vind ik het lekkerder om het in winterseizoen te gebruiken. De zeep kost 5,75 euro per 100 gr. Dat klinkt duur, maar Lush werkt met biologische en eerlijke ingrediënten. 

Lush is te vind in Amsterdam, Den Bosch, Den Haag, Haarlem, Maastricht, Rotterdam en Utrecht. 


Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts