Peeks of the weeks #10

09:00


Hallo! Kijk je mee naar de afgelopen 2 weken?


Zaterdag 15 maart 


Als avondmaaltijd at ik een broodje met visstick en erop lag komkommer. Lekker makkelijk en ik wist niet wat ik wilde eten.


Ik kijk wel iedere avond televisie. Dit is een stukje uit de programma The Voice, de arabische versie. Ik kijk ook Nederlandse televisie, dat vind ik ook om te kijken.

Zondag 16 maart


Ik ging een artikel schrijven voor de blog. Het artikel is te lezen op Beautyshadowtje.


Èèn van mijn favoriete gerechten. Rijst, groenten, kipsate en kroepoek.

Donderdag 20 maart


Een selfie in de V&D Leiden. Ik was even in de stad.

Zaterdag 22 maart


Ik besloot om te gaan schilderen. Dat is èèn van mijn hobby's en het was tijd geleden dat ik heb geschilderd. 

Zondag 23 maart 


Een post voor de blog tikken. Het gaat over mijn douche producten.


Toen ik klaar was met het artikel schrijven, ging ik de la opruimen. Dat stond al op mijn lijstje.

Dinsdag 26 maart


Dit was mijn ontbijt. Ik eet havermout met fruit en dit keer koos ik voor aardbeien. Ze waren nog niet helemaal zoet, maar het was wel lekker.



Als lunch eet ik, twee bruine bollen met beleg erop. 


Op laptop keek ik Fashion planet terug. Het gaat over een stagiaire, die bij een modeblad werkt. Er zit ook stuk komedie in. 

Donderdag 27 maart


Ik trok sportieve kleding aan, omdat ik naar de revalidatie ging om te sporten. 


s' avonds was ik erg moe. Toen keek ik naar een arabische serie, die ik volg. Het gaat over maffia, corruptie en over een persoon, die dit wil bestrijden.

Dat is de einde van dit artikel. Het wordt mooi weer. Dat betekent veel in de tuin zitten of naar buiten gaan. Wat ga jij doen in de komende week?













You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts