Peek of the weeks #9

09:00


Hello! Het is paar weken geleden dat ik lifestyle foto's heb geplaatst. Op sommige dagen ging ik bloggen en op andere dagen had ik iets ingepland staan. 



Op vrijdag 28 februari at ik wraps. In de wraps zaten kidneybonen, maïs, ui, gehakt en klein beetje tomaten. Het was een tijdje geleden dat ik wraps at en vond het wel weer eens tijd. 

Zaterdag 1 maart


Aantal dagen geleden wilde ik graag mijn haren knippen. Ik ging om een klein stukje haar knippen, maar de kapster adviseerde om in bob lijn te knippen, dat zou mij mooi staan. Dat vond ik wel goed. Ik ben blij met mijn kapsel, maar soms verlang ik naar mijn lange haren. Dan kan ik mooie knotjes maken, hihi. Ik ben wel blij met mijn korte haren. 

Maandag 3 maart 


Ik besloot om het programma 'de Modepolitie' terug te kijken. Ik vind dat een leuke programma, want ik steek er altijd wel van op. Thijs Willekes en Manon Meijers geven tips. Daarnaast vind ik het grappig  hoe ze mensen oppikken van de straat. 

Verder heb ik op de maandag geen foto's gemaakt.

Dinsdag 4 maart



Ik ging naar de tuincentrum voor een citroenplantje. In mijn kamer zijn muggen en ik heb daar aantal dagen last van. Ook ben ik door de mug geprikt. Iemand vertelde mij dat een citroenplantje tegen muggen werkt. Maar helaas hadden ze het niet. Nu heb ik plakjes citroen naast mijn bed liggen en dat helpt ook wel. 

Ik heb nog 2 plantjes gekocht, eentje voor buiten en de andere voor binnen. De kamerplant reinigt de lucht, die in de kamer hangt. Tussendoor het kijken, maakte ik deze twee foto's (onderaan)



Woensdag 5 maart


Dit is mijn ontbijt, wat uit havermout, soort fruit, melk en thee bestaat. Zo begin ik de dag.


Daarna ging ik bloggen.

Zaterdag 8 maart


Op die dag ging ik tekenen in de tekenblok. Dat was hele lange poos geleden dat ik weer ging tekenen. 

Maandag 10 maart


Bloggen en nog eens achter de computer….

Donderdag 13 maart


Ik begon eerst met ontbijt en dat is havermout. Maar de frambozen waren op en dan maar geen fruit. Het was ook lekker, maar mis toch blauwe bessen en frambozen.


Even een selfie tijdens het wachten bij de autowasstraat. De zon scheen lekker. Het gaat de goede kant op!


Lunch bestaat uit twee bruine bollen met beleg erop. Yum.. En thee! Maar die staat niet op de foto.


Ik zat achter de computer om wat te bloggen. 


Dit was de avondmaal. We aten aardappelpuree met gebakken champignons, witlof en stuk vlees. Het was lekker, vooral de gebakken champignons.

Vrijdag 14 maart


Ik ging naar de naailes bij mij in de buurt. Eigenlijk gaat mijn moeder daar heel lang heen, maar ik wilde nooit mee gaan. Dit keer besloot ik om wel te gaan en ik vind het ook leuk. Ik ga een jurkje maken voor iemand. Daar leer ik patronen tekenen. Soms is het wel lastig.

Zaterdag 15 maart


Ik had zin in gekookt eitje in een bruine bol. 


We gingen naar Den Haag, om te winkelen. Ik heb alleen shampoo gekocht bij Yves Rocher.

Wow wat een heleboel foto's. Ik hoop dat je het leuk vond. 

Hoe was jouw week?


Khadija
















You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts