Mijn douche producten

08:00


In de badkamer heb ik een mand met producten staan. Die producten gebruik ik vaak tijdens het douchen. Ik heb twee haar producten die ik vaak gebruik. Douchegels daar varieer ik mee. In de post laat ik het zien en geef een korte mening.


Deze shampoo is van het merk Yves Rocher. Ik heb het ontdekt tijdens het bestellen bij Yves Rocher en ik was opzoek naar shampoo die geschikt is voor pluizend haar. In de shampoo is orka verwerkt en orka is daar zeer geschikt voor. Het ruikt lekker en voedt de haren. Daardoor voelen de haren zacht aan. De fles bevat 300 ml shampoo.


Na de shampoo gebruik ik een crèmespoeling om geen klitten te krijgen. Dat is van het merk Andrèlon. Deze crèmespoeling is voor krullend haar en zelf heb ik dit ook. Het zorgt ervoor dat de krullen mooi geaccentueerd worden en ook voor minder pluis. Het maakt mijn haren zacht en makkelijk doorkambaar.


Voor het lichaam, gebruik ik op dit moment een badzeep. Deze is van Lush en de zeep heet Honey I washed the Kids. Daar heb ik een review over geschreven. De zeep ruikt lekker zoet en verfrist het lichaam. Je kunt het ook voor je handen gebruiken.


Om mijn lichaam extra te voeden, neem ik Nivea onder de douche body milk. Dit doe ik niet elke keer, alleen als het nodig is. Gewoon insmeren en dan afspoelen, klaar is Kees. Het voedt de huid en laat geen strepen achter. Doordat het snel intrekt, kun je makkelijk je kleding aantrekken. 

Het zijn allemaal fijne producten om te gebruiken en ik gebruik ze met plezier. 
Ik hoop dat je dit artikel leuk vindt. 

Tot volgende keer!

Khadija







You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts