Pull and Bear wishlist

16:00


In de 'Peeks of the weeks' las je dat ik naar Den Haag ben geweest. Bij Pull and Bear zag ik leuke kleren hangen en toen had ik gelijk zin in de lente en de zomer. 


Die kleren zou ik best willen dragen, alleen is het voor nu wel te koud. Ik begin met een sweater. Mijn ogen ging daar naar toe. 


Het is een witte sweater met allerlei bloemen en bladeren. Lekker vrolijk en ideaal voor de komende seizoen. Het materiaal is polyester en elastaan. De trui voelt zacht en glad aan en het heeft driekwart mouwen. Aan de mouwen zijn doorzichtige stroken te zien. Ik denk dat het organza is. 
Het kost € 25, 99


Dit t-shirt heeft een zachte kleur en heeft wat prints op. En er staat New York en daar wil ik ooit naar toe. De t-shirt spreekt mij aan, omdat de mouwen een andere kleur hebben en het heeft een ronde hals. Ook is het lekker lang.


En dan nog een shirt. Het is een zwart-wit shirt met lange mouwen. Het shirt is kort aan de voorkant en het heeft een ronde hals. Ik vind ronde hals fijner om te dragen. Het shirt kan ik overal wel bij dragen, een lekkere simpel shirt, maar het toch wat speels door de korte voorkant.


Blouses… Ik vind ze heel erg leuk. Je kunt ze als casual of chic dragen. Maar deze blouse doet mij denken aan de jungle of een grote tuin met allemaal bomen en bloemen. 

Ik hoop dat je dit artikel leuk vindt.

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts