Essence Nail Art topper confetti

15:00


Soms geef ik mijn nagels een leuk kleurtje. Maar ik vind het nog leuker als mijn nagels nog iets extra's hebben. Essence heeft een topcoat met confetti. Wil je weten wat ik van deze glitter lakje vind? lees dan verder.
De lak bevat veel glitters. Het zijn ronde glittertjes, maar ook kleine ronde glitters. Echt een mix van kleuren, zoals blauw, groen, rood, paars, zilver en goud. Wow.. Dat zou mooi staan op een kleur nagellak staan. I like it.


De fles, waar het allemaal in zit, ziet er strak en rond uit. Materiaal is van dik glas gemaakt, zodat het niet kapot gaat.  Ook is het stevig om vast te houden. De dop is lekker groot, makkelijk om met je vingers te pakken. 



Dan is het tijd om te smeren. Hoe smeer het kwast? Beweegt het lekker mee? Toen ik de lak open ging draaien, kwam er een luchtje uit. Dat hoort bij nagellak en ik vind het niet storend.
Het kwast beweegt goed mee, neemt goed product op. Wel had ik het prettiger gevonden als het kwast wat breder zou zijn. Smeert net wat lekkerder, maar ik vind het geen erge minpunt.

De vloeistof is dik, be care for. Anders krijg je een dikke laag lak en dan duurt het langer voordat het droogt. Normaal droogt het snel. Ik vind het een leuk topcoat voor over de nagellak. Het kost rond 2 euro bij Kruidvat.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts