Guerlain La Petite Robe Noir eau de parfum

08:00


Je kent het misschien wel. Een la met allemaal testers die je bij je aankoop hebt gekregen. Dat heb ik dus ook. En in de la lag een tester van Guerlain La Petite Robe Noire en ik was benieuwd naar deze geur. Wil je weten wat ik van deze geur vindt? Lees dan verder.




De zwarte jurk was de inspiratie voor het parfum. De zwarte kers, patchoeli en de roos zijn in het parfum verwerkt. Therry Wasser heeft hier aan gewerkt. Ze zeggen dat de geur sensueel is en voor iemand is die graag in de middelpunt wilt staan. 


Zoals je ziet, heb ik een tester gekregen. De geur is aanwezig. Als ik even beweeg, dan ruik ik het parfum weer. De geur is zwaar, warm en bloemig. De originele verpakking ziet er volgens het tester mooi en chic uit. Het zou wel mooi op de kaptafel staan. 

Het parfum ruikt lekker, blijft lang hangen in de kleding of waar je het sprayt. Het is te koop bij luxe parfumerieën. Bij Ici Paris XL kost het €55,58 voor 30 ml, €77,81 voor 50 ml en €111,11 voor 100 ml (allemaal eau de parfum versie).

Tot volgende keer!

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts