Peeks of the Weeks #11

08:00


De weken vliegen voorbij. Afgelopen dagen scheen de zon heerlijk en daar heb ik van genoten. Ook was ik bezig voor de blog. Kijk je mee?
Zondag 30 maart


Op die dag was het warm en de zon scheen lekker. Toen besloot ik om lekker in de tuin te zitten met een lekker rustig muziekje. Ook lag er naast mij een boek. Ik vind het heerlijk om dan muziek te luisteren of een boek te lezen. 


Daarna ging ik even lunchen. Voor de lunch at ik een bruine bol met worst/salami. Het is heel belangrijk om te lunchen. 

Verder heb ik niet zoveel ondernomen en daarom heb ik op die dag niet veel foto's gemaakt.

Maandag 31 maart


Ik had nog poffertjes en als ontbijt at ik het. Lekker met boter en veel poedersuiker! Ik eet ook pannenkoeken als ontbijt. 


Dit is geen Marokkaanse gerechtje, maar een Turkse. Het heet Borek, eigenlijk is het een pakketje van bladerdeeg met spinazie en kaas. Maar ik vond het niet helemaal lekker, want de spinazie overheerste en er zat weinig kaas. Jammer. 

1 april


De zon ging zakken. Even een foto ervan maken. Als avondeten aten we lasagne, wat ik heerlijk vindt.
Maar je wordt er wel snel vol van.


2 April


Even snel een selfie schieten, voordat ik op pad ging. Ik zag dat de zon scheen, dus ik nam me zonnebril mee.

Verder heb ik geen foto's meer gemaakt op deze dag, sorry.

Volgende dag


Breakfast… Dat was havermout, melk en blauwe bessen. nomnomnom.
Daarna ging ik lekker naaien. 



Ik gebruik een to do lijstje voor wat ik op een dag wil gaan doen. Het helpt wel als je zaken af wilt maken.

Weekend


Naald en draad waren op die dag zichtbaar. Ik vond het leuk om te doen en het gaf me een beetje rust. Niet dat ik het heel druk had ofzo. 


Ik was het naaien even zat. Toen ging ik een artikel schrijven voor de blog.


Verder stond patat als avondmaal. Mag toch wel? 1 keer per week patat met mayonaise eten.



's Avonds zag ik dat op net 5 een film was. Ik keek naar de film van Rio. Het was grappig om te zien en wat zijn die vogels mooi.


Ik probeer vaker overdag in bed te liggen, maar dat lukt niet altijd. Ik wil altijd andere dingen doen. Dat is goed voor me rug. 



Rond 19:00 uur is de herhaal van het programma 'I can make you a supermodel'. Daar kijk ik altijd naar. Ik vind het gaaf om te zien hoe iemand van de straat wordt geplukt en omgetoverd wordt in een model.

7 April


Een sneetje brood met chocolade vlokken. Ja, je ziet het goed geen havermout. Ik wilde iets anders eten.


Tikken voor een artikel. Ondertussen luisterde ik naar muziek via Spotify.



Het was tijd geleden dat ik tosti heb gegeten. So tosti met kaas en tomatenketchup was voor de lunch, yammy. Daarna ik in mijn to do lijstje schrijven. Een planning maken voor de komende dagen. En als ik een taak heb gedaan, dan geef ik een krulletje. Yeh!


Avondeten was gevulde bladerdeeg met salade. Het was lekker.


Ik heb op de andere dagen geen foto's gemaakt, want ik was beetje ziek. Als ziek bent, dan wil je het liefst niet zoveel doen. 

19 April


Op die dag had ik met een vriendin afgesproken om te gaan lunchen. We gingen lekker buiten zitten, want de zon scheen lekker. Af en toe waaide het een beetje, maar het was niet koud. Daarna hebben we aantal winkels bekeken.


Mooi plaatje he? Ik hou van Leiden.


Pasta! Dit is met tonijn, paprika, uitje en groene olijven. One of my favoriet dish.

Dit was peek of the weeks. Ik hoop dat je het leuk vond. 

Tot volgende keer.

Khadija






































You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts