Maybelline SuperStay 14H lipstick

10:00


Maybelline heeft een lipstick uitgebracht, die 14 uur blijft zitten. Mijn eerste interesse gaan altijd naar lippenstift die lekker lang op lippen kleven. Daarom testte ik deze lipstick uit.
Ik ben altijd opzoek lipsticks die een langhoudend zijn. In de winkel las ik dat deze lipstick 14 uur lang blijven zitten. Daar was ik wel blij mee, want dan geeft het niet af op mijn mondstuk.



Het is een longwear lipstick en met een beweging is het al op je lippen. Meeste lipsticks bestaan uit twee onderdelen, namelijk de kleur van de lipstick en een beschermd balsem voor je lippen. 

 Op de website van Maybelline staat een stukje geschreven tekst over de langhoudende lipstick.

Met de SuperStay 14H hoef je niet langer te kiezen tussen longwear en comfort! Deze comfortabele lipstick laat je lippen ademen en houdt tot wel 14 uur in slechts een stap. Soms kan een langhoudende lippenstift droog en trekkerig aanvoelen op je lippen. De nieuwe vederlichte formule van SuperStay 14H lipstick zorgt voor een langhoudende lipstick die niet droog aanvoelt.
  De lipstick is in 9 kleuren verkrijgbaar:

  • Neverending pink 110
  • On and on pink 150 
  • Infinitely fuschia 160 
  • Persistantly pink 190 
  • Always plum 260
  • Stay with me coral 430 
  • Non stop red 510
  • Ravishing rouge 540
  • Lasting chestnut 720

Ik heb de lipstick, die always plum 260 heet. Dat is een donker paarsachtig kleur. Ik vind de kleur mooi passen bij een simpele ooglook. 


Toen ik de lipstick om mijn lippen smeerde, kwam er een donkerrood/paarsachtig kleur af. Na tijdje ging het in mijn lippen trekken. Omdat het in je lippen wilt zitten en daardoor gaat de kleur niet snel weg. De lippen voelen niet droog aan en het trekkerige gevoel gaat ook weer weg. 

In het begin zag ik wel een afdruk van mijn lippen op mijn mondstuk, maar daarna niet meer. 
Echt paar uurtjes later, (nadat ik gegeten had) dan blijft er alleen nog een donker roodachtig kleur over. Maar je ziet de lipstick nog wel. Dus eigenlijk kan ik wel zeggen dat het niet 14 uur lang blijft zitten, maar dat is wel een hele mooie belofte. Als je het helemaal weg wilt halen, dan kun je het beste een oog/lip remover gebruiken.


Ook al geeft de lipstick in het begin een beetje af, zou ik het toch gebruiken. Het blijft wel lang op de lippen zitten. Daarnaast voelt het niet raar aan op je lippen, alleen even in het begin. En de lipstick bestaat niet uit twee onderdelen, maar uit een. Dat schilt mij een stap. Het is makkelijk te verkrijgen, namelijk in de drogisterijen. Het kost wel €12, 99.



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts