Biotherm Creme Solaire Gezicht Anti-Age SPF30

10:00


Zonbescherming is belangrijk voor je huid. Dat weten we allemaal. Eerst gebruikte ik een gezichtscrème. Maar de crème voelde op mijn gezicht te dik aan. Dus ik besloot om voor een ander merk te gaan, namelijk Biotherm.
Ik kende het merk eerst niet, totdat ik in de parfumeriezaak was. De UV-stralen zijn verantwoordelijk van de vroegtijdige veroudering en dat willen we niet. In de crème zit een filtersysteem met Mexoryl, die zorgt voor de bescherming tegen UVA en UVB. Daarnaast zit er ook vitamine E in.

Om de huid goed te hydrateren, is er een hyaluronzuur. Die hydrateert de huid en helpt tegen uitdroging. De Anti-Aging formule helpt bij de bescherming tegen het ontstaan van rimpels en donkere vlekken. 


De zonnecrème zit in een tube met klikdop. Ik vind dat hygiënische en makkelijk te doseren. Door de verpakking is het handig mee te nemen. 


De ingrediëntenlijst heb ik er ook bij gezet. De eerste ingrediënt is water.


De cremesubstantie is zacht en niet te dik. Er zit 50 ml in en dat vind ik genoeg. Het smeert goed uit. Na het aanbrengen van de zonnebescherming, voelt mijn gezicht lekker gevoed. En mijn gezicht plakt niet. Dat vind ik wel fijn. 


De Biotherm Crème Solaire Gezicht is een fijne zonnebrandcrème, die niet plakt en een hoge bescherming geeft voor het gezicht. Het is verkrijgbaar bij luxe parfumerieën voor € 25,95.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts