Max Factor CC cream 50 natural SPF 10

17:00


De BB creams kenden we al. Maar er is ook CC cream. CC staat voor Colour Correcting. Het corrigeert de huidtoon, zodat je een mooi en een gezonde uitstraling krijgt. Ik heb een CC cream van het merk Max Factor. Ben je benieuwd naar mijn bevindingen? Lees dan verder.



Max Factor introduceert een cc cream, die een natuurlijke dekking en perfect finish geeft. Daarnaast bevat het ingrediënten, die de huid hydrateert. Dit komt door glycerine. En er zit SPF 10 in. Je huid is dan ook beschermd tegen de zon. Er zijn 3 soorten kleuren: 40 fair, 50 natural en 74 tanned. 


De crème zit in tubetje. Ik vind dat praktisch en het is makkelijk mee te nemen. Aan de voorkant zit een venstertje. Hierdoor kun je de kleur zien. Met een tutje is goed en makkelijk te doseren. 


De crème voelt zacht en dun. Ook smeert het goed uit. De dekking is goed. Grove poriën worden niet echt goed bedekt. Dan heb je concealer nodig. De oneffenheden op mijn gezicht worden minder zichtbaar.  Het geeft mijn gezicht een gezonde uitstraling. Ik vind het een fijne cc cream. Als ik geen foundation wil gebruiken, dan pak ik deze cc crème. 


Max Factor CC cream is een fijne crème . Het dekt je oneffenheden goed. De crème voelt niet plakkerig op het gezicht. Max Factor CC cream kost €13,99 bij de Kruidvat.

Liefs,
Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts