Make -up trends SS 2015

08:00



De temperatuur is beetje omhoog gegaan en de zon laat zich steeds meer zien. Hoewel het niet altijd zo is. Maar dat betekent niet dat de nieuwe seizoen is begonnen. Wat betreft de fashion weten we welke kleuren er hot zijn. Maar wat betreft over de make-up. Nou dat laat ik in deze artikel zien.



Sommige trends zijn van het vorige seizoen en zijn ook nog steeds in deze seizoen. Zo geldt het voor de smokey eyes. 

Geen of weinig make -up
In de modebladen zag ik dat de modellen weinig foundation of helemaal niet dragen. Zelfs op de catwalk, waar de nieuwste kledingstukken, zag je het.

Eerst wilde we ons gezicht goed bedekken. Dat het egaal is en dat de pukkels niet zichtbaar werden. Gelukkig zijn er CC en BB creams, die ook een dekking geven. Met een consealer kun je pukkeltje ook verbergen.



Smokey eyes
Smokey eyes zijn al bekend. In dit seizoen zien we het veel voorbijkomen. Smokey eyes altijd zwart te zijn of heel zwaar aangebracht zijn. Maar het kan ook met andere kleuren en is ook geschikt voor overdag. Smokey eyes trekken de aandacht.

Felle kleuren
Felle kleurtjes zijn hot. Helemaal op de ogen. Schrik niet, je kunt ook een lijntje op de ogen doen.



Bruintinten en paarstinten
Naast de felle kleuren, zijn bruin en paars hot. Alle soorten kleuren bruin kun je gebruiken. En als je meer een natuurlijke type bent, zul je vast deze trend leuk vinden. Zo geldt dit ook voor de paars. Van lila tot donkerpaars, zijn mooi op de ogen.



Eyeliner
Eyeliner was al hot, maar blijft hot. Alleen zien we verschillende soorten lijntjes op de ogen, van subtiel tot een wingend eyeliner. Wat ik ook zag, is zwarte eyeliner onder onderste wimpers.



Red lips
Rode lippen zagen we veel op de catwalk en op de straten zag ik veel rood op de lippen. Alle soorten rode lipstick zijn goed. Van neigend roze of oranje tot diep rood of zelfs paars.

De nieuwe trend is verschillend, vind ik. Ik vind de eyeliner en bruintinten trend leuk.

Wat vind je van de make-up trends? Let me know in the comments.

Liefs,
Khadija


Bron: followfashion.nl & Google

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts