Najaars trend 2013 (kleding)

18:22

De zomer is voorbij en de dagen worden grauwer. We trekken warme kleding aan. Dit betekent dat de ontwerpers, hun nieuwe collecties laten zien. Ik ben wel benieuwd. Jij ook? lees dan verder.



Kleding, niet onbelangrijk vind ik zelf. Een van de trend die we zien is: Country look. Deze look bevat rustieke kleuren, zoals roodbruinachtig kleur. Dit is te zien in broeken tot in jassen. Draag een bordeaux  kleur broek aan met een grijze trui. Doe er vervolgens een nep bont gilet erover. Trek leren enkellaarzen aan en you get the country look.




Ben je een sportief iemand en wil je toch fashionable uitzien? Trek dan een joggingsbroek aan met hoge hakken. uhum..dat gewoon in deze nieuwe seizoen. Betreft accessoires: draag een goudkleurig ketting That's very hot.




De volgende trend is één van mijn favoriet, namelijk de blue kleur. Die zagen we al in de zomer. Ik heb 2 blue jeans blouses. Je ziet ze niet alleen in blouses, maar ook in jackets. Nog in vele andere kledingsoorten. De kleur blauw wordt ook in tassen verwerkt. Combineer het met zwart.

 

Nieuw in de trend, is de legergroen. Ook wel kakigroen genoemd. De winkels hangen er vol mee. Het is in rokken, jurken en blouses te krijgen. Bij mij in de kledingkast hangt er nog geen kledingstuk met de kleur 'legergroen'. Het wordt tijd om er wel eentje te hebben.

Ik krijg zin om te gaan shoppen, nadat ik dit allemaal schrijf. Een aantal looks spreken mij wel aan, zoals legergroen en de country look. Ik volg niet alle stappen van de mode, want vind dat men daar niet aan hoeft te houden.

Wat vind jij van de trend en welke look zou je willen dragen?

Tot volgende keer

Khadija

Bron:http://www.hm.com/nl/product/13711?article=13711-D,  http://www.hm.com/nl/product/13552?article=13552-B, H&M Magazine

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts