Fashion: witte mode

08:00



Naast andere kleuren, die in de mode zijn. Wit is ook veel te zien in de winkels. Ik vind wit een mooie kleur. Het heeft schone uitstraling en ik vind dat het makkelijk te combineren is met andere kleuren. Ik draag het niet vaak. Dat komt ook doordat het snel vies wordt. Omdat het ook een mooie kleur is, wil ik het toch bespreken in een artikel.






Het viel me op, dat in dit seizoen veel wit te zien is. Bijvoorbeeld een blouse met kantjes. Zoals op de eerste foto. Maar deze blouse heeft aan de bovenkant een doorzichtig kant. De blouse kan casual als sjiek gedragen worden. Het lijkt me een fijne blouse om te dragen, want de stof voelt (denk ik) licht aan. Ideaal voor de warme dagen.

Er zijn ook witte blouses die prints hebben. Dat is iets anders. Zeker voor iemand die graag van prints houd. Ik vind de tweede witte blouse vrolijk.

Naast witte blouses, heb ik ook witte broeken uitgezocht.


Broeken zijn er felle kleuren, maar ook in het wit. Ik heb twee witte broeken uitgezocht, namelijk voor een comfortabele gevoel en de andere meer voor het werk. De eerste witte broek is lekker luchtig en los. Stel je bent op vakantie en je gaat naar een strandclub, dan kun je deze broek dragen. Of voor een meeting, omdat je strakke broeken niet lekker vind zitten. 

De andere broek is voor alle gelegenheden, vind ik. Denk aan: als je naar werk gaat of je hebt een date met vriendinnen. 

Wat vind je van de kleur 'wit' en draag je die kleur?
Vertel het in de comments.


Liefs,
Khadija


Bron afbeeldingen: Zara en Bershika


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts