Yves Saint Laurent pure chromatics 4 ombres

12:00


Thuis had ik nog een bon liggen van de Ici Paris XL. Ik ben daarnaar toe geweest en na lang zoeken ben ik met een mooie oogschaduw palet teruggekomen.
Lees verder voor de complete review
Het zit zo. Ik zag bij het hoekje van Yves Saint Laurent mooie 4 kleuren oogschaduw palet met gouden shimmer en paars-lila kleur. Helaas hadden ze die niet meer. Toen zag ik een ander, maar met blauwe kleur erin.

De oogschaduwkleuren zitten in een gouden vierkant doosje. Op het doosje zijn de 3 eerste letters van de merknaam te zien. In het doosje zitten twee kleine applicators en het heeft ook een spiegel. 
En dan nu de kleuren:


Er zijn 4 kleurtjes: blauw, witte, taupekleur en een donker mosgroen kleur. Ik vind ze prachtig! De kleuren blauw, taupe en groen bevatten grote glitters. Dat kun je op de foto zien. En je kunt ze zowel droog als nat gebruiken. Zelf het ik ze niet nat gemaakt bij mijn ooglook.


Ik heb de alle 4 kleurtjes gebruikt. De kleuren hebben een goed pigmentatie. Ze zijn niet korrelig, zo heb je geen kans op fall-outs. Met deze palet kun je verschillende looks maken, doordat het andere kleurtjes heeft.  Ik ben blij met dit oogschaduw palet. Het kost 47, 24 euro en is te verkrijgen bij Ici Paris XL en bij andere luxe parfumerie.

Tot volgende keer!

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts