My Weekly Dairy #18

08:00


Goedemorgen, Heb je een fijne weekend gehad? Ik heb weer een nieuw 'My Weekly Dairy'.
Goodmorning, How was your weekend? I have a new 'My Weekly Dairy'.
Vorige week had ik twee afspraken in de week en gelukkig niet op een dag. Dat vind ik soms wel vermoeiend. Later in de week kreeg ik last van hoofdpijn, waardoor ik geen tweede blogpost kon schrijven.

Last week I had two appointments and lucky me, it was not on the same day. I find that is very weary. And later on that week I had headache, that's why I could not write other post. 


Op maandag ging ik naar de supermarkt. Meestal 's ochtends is het niet druk en dan vind ik het niet erg om te gaan. Ik schrijf altijd een boodschappenlijst en mijn moeder kijkt in de koelkast en in de voorraadkast, wat er nog is. 

On Monday I went to the supermarket. In the morning is not very busy. Before I go to the supermarket, I write a list, what I want to buy. Actually my mama looks in the fridge and in the pantry and she tells me what I should put on the list. 


Een aantal dag geleden zag mijn ringvinger er dik uit. 's Ochtends maakte ik een afspraak bij de huisarts. Ze vertelde mij dat mijn ringvinger ontstoken is. Ik weet echt niet waardoor het komt. Door betadine zou het weggaan. Na de afspraak gingen mijn moeder en ik naar de supermarkt, want we hadden nog een paar dingetjes nodig. Dat waren we op maandag vergeten. Ik ging even op mijn moeder wachten en ik zag deze mooie tulpen staan. 

A few days I saw that my finger was a bit dick. In the morning I made appointment with my doctor. She told me to cure my finger with iodine. After my appointment at the doctor, we went to the supermarket again. Because we forgot some things on Monday. I waited my mama and I saw these beautiful tulps.


Ik zag deze tafels in de winkel en ik was aan het twijfelen of ik het wel zou kopen. Als ik het ga kopen, dan zet ik het in de woonkamer. Want ik zoek nog eentje voor in de woonkamer.

I saw these little tables in the store and I hesitated to buy this table. If I am going to buy it, I will put in the living room. 


Ik probeerde een nieuw gerecht. Dit was prei- pastinaakstampot met vissticks en tartaarsaus. Ik vond het lekker en dit ga ik vaker eten. Pastinaak wordt niet veel gegeten en het wordt ook wel een vergeten groenten genoemd.

I tried a new dish. This was leek-parsnip and mashed potatoes and fish fingers with a tartar sauce. It was tasty and I will eat it again. 

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts