My Weekly Dairy #19

11:12


Goedemiddag. Het is weer maandag, de nieuwe week is gestart. En zoals altijd is er een nieuw My Weekly Dairy. 

Good afternoon. It is Monday and the new week is started. And like always there is an new My Weekly Dairy. 



Als ik in de supermarkt ben, dan kopen we lekkere croissants. Thuis at ik ze als lunch.
When I am in the super market, then we buy these croissants. These were my lunch.


Dinsdag ochtend begon ik eerst met het filmen van een video. 's Middags ging ik naar mijn serie kijken. Het is een Turkse serie, die in het Arabisch gesproken wordt. 

I start with filming a video on Tuesday. In the noon I watch a Turkish soap, which is spoken in Arabich.


Vorige week at ik lasagne. Last week I ate lasagne. 


 Ik schreef een column over rolstoeltoegankelijkheid. I write a blogpost in Dutch about disability. 


Donderdagavond maakte ik alvast mijn huiswerk, want ik ben naar mijn Engelse les geweest. I made my homework on Thursday evening, because I went to my lesson.


Een zondagse ontbijt/ lunch. A Sundays breakfast/lunch.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts